TOP virály týdne: Zkouška nervů

Pepsi MAX & Jeff Gordon Present: „Test Drive“

Už 7 milionů zhlédnutí má naprosto luxusní prank od Pepsi s profesionálním automobilovým závodníkem Jeffem Gordonem. Na místě řidiče bych se bál o to, že nešťastný prodejce zareaguje nějakým neadekvátním způsobem.

The Best Jobs In The World – Official Trailer

Pamatujete na kampaň The Best Job In The World, ve které se soutěžilo o to, kdo bude hlídat jeden z tropických ostrovů u Austrálie? Po třech letech přichází nová kampaň, ve které se vybere dokonce šest různých „pracovních pozic“ jako Taste Master, Wildlife Caretaker nebo Lifestyle Photographer. Pokud vás nabídka zajímá, není ani špatně finančně ohodnocená: kontrakt na šest měsíců vám v případě úspěchu přinese 100 tisíc dolarů. A Austrálii určitě spoustu další pozornosti z celého světa.

Carlsberg puts friends to the test

V Carlsbergu nás už před dvěma lety extrémně pobavili s kampaní, ve které zaplnili celé kino drsnými motorkáři, uprostřed nechali místo pouze pro dva civilní nešťastníky a sledovali, co se bude dít (a diváky z celého světa to bavilo: více než 12 milionů zhlédnutí). Teď testují nejlepší přátele. A opět to není jen tak.

Old Spice | Meet the Wolfdog

Old Spice a Wieden + Kennedy hledají vždycky co nejbláznivější přístupy k novým kampaním. Tentokrát udělali šéfem marketingu mluvícího vlka (WHAT??) a natočili k tomu zase celou kupu videí a další pořád přibývají (současných 19 kousků si můžete prohlédnout na oficiálním YouTube kanálu).

World’s Most Insane Rope Swing Ever!!! – Canyon Cliff Jump

Naprosto famózní a šílená „houpačka“ je pokračováním v cestě party kámošů, kteří se s touhle zábavou proslavili poprvé už před rokem, kdy to jejich video s největší houpačkou na světě (v té době) dotáhlo na 17 milionů zhlédnutí. Jestli plánujete o víkendu na Matějskou na trochu adrenalinu, tohle je ukázka trochu extrémnější zábavy. Aktuálně se po pár dnech video blíží hranici 10 milionů zhlédnutí.

Boyfriend pushes Girlfriend off cliff – Insane Rope Swing

A možná ještě lepší video je, když organizátor téhle zvláštní zábavy strčí svoji přítelkyni z útesu (tak určitě…). 8,6 milionu zhlédnutí. Všechny videa téhle partičky najdete na jejich YouTube Channelu.

NICKY – RICH BOY

A nakonec milionová NICKY, která není „bitch, ale chce být rich“. Tohle video nasbíralo už přes 120 tisíc sharů na Facebooku, na bulvárních serverech láme rekordy v návštěvnosti a my jenom čekáme, kdy se objeví video druhé, které nám řekne, co přesně se vlastně promuje. Každopádně, v redakci se shodujeme, že je to vlastně docela zákeřně chytlavá melodie..