TOP virály týdne: Vzhůru k lepším zítřkům

The Fastest Christmas Song In The World

BMW a jejich nejrychlejší koleda na světě. Pro milovníky aut a rychlé jízdy nutnost.

Golden Eagle Snatches Kid

Tři studenti animace a digitálního designu z Montrealu připravili malý předvánoční šprým. Naletěly na něj ale už desítky milionů uživatelů. Orel, malé dítě a 40 milionů zhlédnutí.

Moses vs Santa Claus. Epic Rap Battles of History

Pokud neznáte Epic Rap Battles of History, měli byste si doplnit vzdělání. Tenhle geniální YouTube kanál má na kontě už 365 milionů zhlédnutí a mezi jeho největší pecky patří třeba rap battle mezi Obamou a Romneym, Hitlerem a Darth Vaderem nebo Stevem Jobsem a Billem Gatesem. Speciální vánoční vydání zprostředkovává – jak jinak – souboj mezi Mojžíšem a Santou.

Carol of the Bells

Kreativní digitální agentura AKQA na Vánoce pro svoje fanoušky připravila moc hezký speciální mobilní orchestr (vyzkoušet můžete sami na mobileorchestra.com). Sluší se dodat, že podobný nápad jsme viděli okolo Vánoc i v našich končinách. Na poslední AppParade představila agentura Inmite svůj Blinkocinkofón a podobnou zábavu nabízí ve své vánoční aplikaci i Vodafone.

YES! Old Spice saved the world!

Old Spice a Wieden + Kennedy nesmí chybět ani v posledním přehledu virálů tohoto roku. O jejich ujeté hříčce o konci světa už jsme psali (TOP virály týdne: O šílenství a smrti), teď přichází rozuzlení. A je to ještě pekelnější, než jsme mysleli.

Přelet nad Zadarovým hnízdem: Making of T-Mobile Skokani

Přeci jenom si na závěr roku přidáme do sbírky také ještě něco českého. Bloopers video od T-Mobile sice zatím žádné rekordy netrhá, ale vzhledem k masivní popularitě všech vánočních spotů na sebe úspěch ani u tohoto videa nenechá dlouho čekat… Mimochodem, i letos T-Mobile na YouTube rozsekal oba zbývající konkurenty a spot Pojď mi hop dokonce překonal 1,7 milionu zhlédnutí.

Rakby – Nový Rok

A aby toho nebylo málo, na závěr pěknou písničku. Přání nového roku od rappera Rakbyho je těžce nejsledovanějším hudebním klipem posledních dní česko-slovenského YouTube a vyšplhal se už na 570 tisíc zhlédnutí! Krása střídá nádheru a my se těšíme na další podobné pecky i v příštím roce!