TOP virály týdne: Superkini, Lady Gaga a utopenec

Heineken: The Date

Jak vypadá ideální nezapomenutelné rande podle Heinekenu? Musí to stát za to! Video navazuje na svého předchůdce Heineken: The Entrance (aneb jak by mělo vypadat správné entré), který má na kontě 3,6 milionu zhlédnutí.

Superkini 2011

Poměrně neobvyklý amsterdamský flashmob pro O’Neill a ELLE s parádní hudbou a.. ehm.. no, je to prostě pěkné… 140 tisíc zhlédnutí za týden od spuštění.

FOX Crime

Televizní stanice FOX Crime přišla se zajímavým nápadem. Udělat lidskou figurínu, hodit ji do pytle a hodit přes palubu na atraktivní potápěčské lokalitě. A buzz se vytvoří cobydup. Bohužel neznáme žádné výsledky kampaně, ale nápad se nám každopádně líbí.

Google Chrome: Lady Gaga

Zdá se, že internetem aktuálně nic nehýbe tak silně a často jako Lady Gaga. Před pár dny přišlo GagaVille, teď Lady Gaga zase využívá Google Chrome. A aby toho nebylo málo, pro účely spotu Lady Gaga požádala svoje fanoušky, aby ji nahrávali vlastní videa, ze kterých si pak vybere. A a hádejte co – byl to zase úspěch.

A day in the life of an Audi driver

Automobilka Audi vyrobila fascinující minifilm o tom, co se skrývá v pozadí příprav závodu 24 Le Mans z pohledu závodní stáje. Myšlenka možná zas až tolik neosloví, ale exekuce je perfektní.