TOP virály týdne: Proč milujeme virály

Make It Count

Stačí mít trochu peněz, šikovné filmaře a natočit solidní virál je hračka. Trochu peněz asi tak na objetí celého světa během deseti dnů. Parádní video už má okolo 1,4 milionů zhlédnutí.

A DRAMATIC SURPRISE ON A QUIET SQUARE

Jeden z nejrychleji se šířících reklamních virálů poslední doby. Se 3,6 miliony zhlédnutí za den a půl (v době, kdy tohle čtete, to bude asi dramaticky víc), udělala televizní stanice TNT v Belgii velký virální trhák. Co na tom, že nápad možná není úplně originální, zpracování je skvělé.

Hunter and bear’s 2012 birthday party

Jeden z největších virálních hitů celého loňského roku (nepočítáme v to Rebeccu Black) byl YouTube takeover TippExperience – A hunter shoots a bear. Videa měla podle některých zdrojů víc než 50 milionů zhlédnutí a vyhrála mraky kreativních cen. Od čtvrtka je venku pokračování. Agentura Buzzman se „dvojky“ nezalekla a lovec s medvědem tentokrát s pomocí Tipp-Exu slaví narozeniny. A na vás je výběr času (zkuste třeba: 1492, 1989, -64 000 000, 2001, 2050, 1969, -1000, nebo se mrkněte na YouTube do komentářů pro další tipy). Opět to stojí za to.

Nike: I would run to you

Wieden+Kennedy prostě dělají super reklamy. Novinka pro běžecký Nike má na kontě už 900 tisíc zhlédnutí.