TOP virály týdne: Photoshopování a jiná šokování

Greatness Awaits

Zatím jenom 600 tisíc má tahle epická reklama od newyorské pobočky BBH pro PlayStation. Epickou hudbu složil Hans Zimmer, epického průvodce si vystřihnul Taylor Handley. Velká paráda, ale čísla jsou zatím překvapivě hodně nízká. Že by BBH pozapomnělo na seeding? Nebo že by se snad všechen rozpočet utratil jenom na realizaci a na reklamní podporu nic nezbylo?

Apple – Designed By Apple – Intention

Oproti epickému PlayStationu je nová reklama Applu reklamou na minimalismus. A i to je cesta, jak udělat reklamu boží.

Official PlayStation Used Game Instructional Video

PlayStation podruhé. Tentokrát si utahuje ze svých rivalů a lidé to žerou. Tenhle minivtípek má už 10 milionů zhlédnutí.

Gee Atherton gets hunted by a Peregrine Falcon

Po delší odmlce máme ve výběru nový kousek od RedBullu. Tentokrát se pokoušíme s RedBullem rozlousknout zásadní otázku: Je rychlejší downhillový biker, nebo sokol? Zas tak napínavé to nakonec není, ale obrázky jsou to zase parádnický.

¨

Photoshop Live – Street Retouch Prank

Už jste někdy viděli reklamu na event, která by se vyšplhala na 13 milionů zhlédnutí? Ti nejpoctivější z našich čtenářů si možná vzpomenou na promo SocialMediaWeeku s Future Hipsters, které bylo úplně super, ale zásahem se jednalo o úplně jinou ligu (750 tisíc zhlédnutí). Reklama na Adobe Creative Days s „live photoshopováním“ na ulici šla hodně daleko za hranice odborné veřejnosti.

#PubLooShocker

Většina agentur se stejně nejvíc vyřádí na reklamách pro neziskovky. Londýnští Leo Burnett si v tomhle případě udělali radost s klipem pro britské ministerstvo dopravy. Aktuálně má video takřka 6 milionů zhlédnutí. A mimochodem, vzpomněl jsem si u toho na nejlepší reklamu spojenou s bezpečností na silnicích, která kdy vznikla a která kdy vznikne – Embrace Life. Jasně, je to úplně jiná kategorie než PubLooShocker, ale stejně si to dejte, je to i po těch pár letech pořád neuvěřitelně skvělá pecka.

My Dog Isn’t The Smartest

Co k tomuhle dodat? Název je vševysvětlující. YouTube diváci jsou strašně předvídatelní, pořád nechápu, že toho značky (a nejen na psí žrádlo) víc nevyužívají… 6 milionů zhlédnutí.

Ostuda – generální ředitel Povodí Labe

A nakonec něco z českého rybníčku. Tedy spíš z českých vod. Už na 150 tisíc zhlédnutí se vyškrábalo tohle ne zrovna podařené vystoupení ředitele Povodí Labe v České televizi.