TOP virály týdne: Oreo, PlayStation 4 a opět skvělý Red Bull

2013 Volkswagen Jetta Safety Commercial | Baby

Reklamy od Volkswagenu máme čím dál tím raději. Ta následující sice není žádný velký virální hit (zatím), ale ta myšlenka je prostě boží!

OREO Separator Machine #1 – Creator: Physicist David Neevel

Dlouhodobá kampaň Orea pracuje s rozdělením lidí podle toho, jak mají jejich sušenky rádi. Poslední klip je hlavně pro ty příznivce, kteří nemohou vystát krém v sušenkách. Chytrý nápad a skvělé absurdně vtipné zpracování už reklamu vytáhlo na milion zhlédnutí.

Red Bull Perspective – A Skateboard Film

Další neuvěřitelná pecka od Red Bullu – krátký dokument o jejich skateboardovém týmu v čele s Ryanem Schecklerem. Až se víc firem pustí do produkce takhle kvalitního contentu, nebudeme si muset pouštět už nikdy nic jiného než Youtube.

PlayStation 4

Okénko zábavního průmyslu otevírá reklama na nový PlayStation 4. Má už na kontě 21 milionů zhlédnutí a pořád roste. Hry táhnou!

Game Of Thrones Season 3: Trailer

Fantasy sága Game Of Thrones (Hra o trůny) z produkce HBO si vybudovala během prvních dvou sérií poměrně početnou skupinku fanoušků. Trailer má na kontě už 16 milionů zhlédnutí a zábavný je i marketing okolo. Třeba tahle printová reklama ukazuje, že i s tiskem se dá pořád kreativně vyblbnout:


Evolution Of Mom Dancing (w/ Jimmy Fallon & Michelle Obama)

Tohle už asi mezi reklamy opravdu počítat nelze, i když pořadu Jimmyho Fallona to určitě nějakou další sledovanost přinese. Mimochodem, pokud Jimmyho Fallona vůbec neznáte, musíte se podívat alespoň na jeho History of Rap s Justinem Timberlakem.

Burning My Hair Off -ORIGINAL VIDEO- (Hair Tutorial Gone Wrong)

Holčička chce ukázat dalším holčičkám, jak pracovat s vlasy. A nedopadne to dobře – tohle video v posledních dnech nabírá šílenou trakci a už se blíží 20 milionům zhlédnutí.

BONUS:

PULCINO PIO – El Pollito Pio (Official)

Podle Viral Video Chartu si jenom za minulý týden tohle video nasdílelo na Facebooku přes milion lidí (celkem už ke 12 milionům). Aktuálně má několik verzí této vpravdě unikátní písničky přes 172 milionů zhlédnutí. Nechápeme, jak nám takováhle libůstka mohla tak dlouho unikat.