TOP virály týdne: O šílenství a smrti

 

Dumb Ways to Die

Dramaticky nejsdílenější a nejsledovanější virál posledního měsíce je reklama australské společnosti Metro Trains (ano, čtete správně – melbournská variace na DPP). Klip už se nezadržitelně blíží 30 milionům zhlédnutí a za pozornost stojí i kampaňová microsite nebo Tumblr, kde máte možnost jednoduchého sharování roztomilých gifů. Upozorňujeme, že pokud si nechcete celý den pobroukávat novou extrémně nakažlivou melodii, neměli byste si video vůbec pouštět.

Vytautas: Muscle Power

V březnu letošního roku nás omráčila surrealistická dada punk peklo reklama na Vytautas – litevskou balenou vodu (viz TOP virály týdne: Na plný koule). Po pár měsících je Vytautas zpět. A i když zatím ani zdaleka nemá na předchozí 2 miliony zhlédnutí, nemohli jsme si pomoci a museli se o tuhle explozi šílenství podělit.

Old Spice | Dikembe Mutombo’s 4 1/2 Weeks to Save the World

O reklamních kampaních Old Spice jsme letos psali zatím jenom zhruba desetkrát, takže je čas přidat další kousek do sbírky. Tentokrát v podobě bláznivé 8-bitové hry, která začíná následujícím videem. Mimochodem, marně přemýšlím, kdo z lokálních zadavatelů by měl koule na něco podobného… Do hry pokračujte přes video, nebo přes odkaz: Old Spice Saves The World

BIG: Color

Jako pro klasického Evropana posedlého tak maximálně fotbalem je pro mě basketbal trochu vzdálená zábava. Proto mi není zas až tak jasné, proč následující video vyskočilo ve všech žebříčcích a aktuálně má na kontě přes 6 milionů zhlédnutí. Každopádně jde o reklamu na nové oficiální „vánoční“ dresy NBA.

The Lost Choir – Mad World

Každé tři vteřiny umře jedno dítě ještě před dovršením pěti let věku. Z mnoha různých důvodů. International Children’s Fund se proti tomu snaží bojovat. I chytrou kampaní.