TOP virály týdne: Někdy se to prostě sejde

Just Checking

Docela roztomilá, ale v podstatě ničím extra zajímavá reklama na Cheerios má už 2,7 milionu zhlédnutí. Proč tolik? Světe, div se, v Americe vyvolala poprask a kontroverzi. Pochopili jsme až po delším pátrání, že v roce 2013 je pořád extrémně vzácné, aby značka použila v reklamě smíšenou rodinu (mám pocit, že jsem si toho v podstatě na první pohled ani nevšimnul). Cheerios museli dokonce na YouTube vypnout komentáře, protože vlna rasismu byla příliš silná. Pokud vás tenhle fascinující případ zaujal, víc informací najdete třeba na CBSNews.

Let’s Talk About #2

Pamatujete geniální promo na DollarShaveClub? Neobvyklý subscription based e-shop postupuje dál a přichází s další „inovací“. Víc prozradí opět CEO firmy osobně:

Coca-Cola Sharing Can

Už přes milion zhlédnutí má reklama Coca-Coly na sdílenou plechovku. Místo jedné plechovky z automatu vám vypadnou dvě poloviční spojené do sebe, takže se můžete snadno rozdělit s kamarády. Hezký nápad na promo, ale s dvěma výhradami. Ta první je klasická a dobře ji ilustruje i aktuálně nejoblíbenější koment pod videem:

A ta druhá: nejsem zrovna sluníčkový super-eko friendly typ, ale i tak mi to přijde jako poměrně neekologická legrace. Výrazně zábavnější mi přijde jiná novinka od Coca-Coly pro jihoamerický trh – ledová láhev (jakože opravdu z ledu).

Nike Football: Hypervenom delivered to Neymar Jr.

Nike už nějakou dobu teasoval nový model svých kopaček Hypervenom a teď je konečně ukázal. Specifická kampaň pro specifické publikum s více než 2,5 miliony zhlédnutí. Takže spíš jenom pro zajímavost.

GoPro: Lost in Peru

GoPro milujeme. Tedy, hlavně jejich promo videa, samozřejmě. Často si jen tak znovu a znovu pouštíme luxusní pětiminutovou reklamu na GoPro HERO3, protože je prostě dokonalá. Ztraceno v Peru sice není plné takových úžasných obrázků, ale stejně je to paráda. Až na přelomu roku začnou vycházet kompilační videa typu People are awesome nebo Best of Web, záběry z tohohle videa nebudou chybět.

HOLLAND. THE ORIGINAL COOL.

Minule jsme záviděli luxusní reklamu Švédsku, tenhle týden závidíme luxusní reklamu Nizozemí. A na tu českou, na kterou bychom mohli být super hrdí, pořád čekáme. Milion zhlédnutí.

Forever Kobe

Překvapivě málo (půl milionu) zhlédnutí má nakopávací reklama pro basketbalové nadšence s Kobey Bryantem k začátku finále NBA.


Wake Wars

Sérii nereklamních videí tentokrát začneme jedním lokálním. Už skoro 350 tisíc zhlédnutí má luxusní české wakeboardování během povodní (víc k povodním v luxusním shrnutí od Vojty a v TOP memech týdne).

Don’t Let Me Down – The Beatles

Otec a syn hrají a zpívají Beatles, dívky z celého světa rozněžněle podupávají do rytmu. 3 miliony zhlédnutí.

12 Signs You Might Be Addicted To A TV Show

Jste závislí na seriálech? Buzzfeed dává k dispozici 12 jasných znaků, podle kterých se v tom můžete utvrdit. A za příklad slouží samozřejmě ten nejlepší seriál současnosti – Game of Thrones.

Game of Thrones: Red Wedding Reactions Compilation

A Hra o trůny ještě jednou. Pokud jste pravidelným divákem, ale neviděli jste ještě devátý díl třetí série, nedívejte se ani na následující video, tak trochu totiž obsahuje poměrně zásadní spoiler. Kompilace už má na kontě skoro 7 milionů zhlédnutí a fascinuje mě na tom hned několik věcí: jak jsou američtí diváci extrémně bezprostřední a schopní to takhle prožívat, a jak to, že se u toho vlastně natáčí (možná nám jenom unikla nějaká výzva)? A k celé situaci je samozřejmě potřeba dodat i výborný mem:

Will & Jaden Smith and Alfonso Ribeiro Rap!

BBC se asi zařadí mezi naše nejoblíbenější mediální domy, co se virálů převzatých z vysílání týče. Zatím u nás vede Jimmy Kimmel z ABC (třeba Lie Wittness News) a Jimmy Fallon z NBC (třeba Evolution of Mom Dancing, nebo geniální History of Rap) se svými late night shows, ale BBC si nás získala neuvěřitelným interview s Milou Kunis a teď s Willem Smithem, Alfonsem Ribeirem a remakem Fresh Prince po kolika vlastně letech? No, už to nějakou dobu bude. Pro pamětníky přikládáme i původní verze.

Sad Cat Diary

Už k šesti milionům zhlédnutí míří deníky smutných koček. Kočku doma nemáme, takže jsou pro mě některé vtípky asi zbytečně interní a bohužel samostatná psí verze není tak podařená, ale samozřejmě to celé dává smysl.

Sophia Grace „Girls Just Gotta Have Fun“ Official Music Video

A na závěr jsme si nechali tuhle prazvláštnost. Sophia Grace je malá britská hvězdička, která se proslavila cover verzí songu Super Bass od Nicky Minaj (už 42 milionů zhlédnutí), a kterou Americe představila Elen Degeneres (jejich společné video už má 20 milionů zhlédnutí), a která zrovna vydává svůj první singl. A zajímavé je, že to bloggerům z celého světa přijde roztomilé. Jejich první vystoupení určitě, ale tohle? Nám prostě spíš strašidelně ujeté. A to ne tím zábavným způsobem jako Rebecca Black a její Friday nebo Nicole Westbrook a její Thanksgiving, ale prostě strašidelně…