TOP Virály týdne: Kenny Powers, Roger Federer a Doritos

Kenny Powers: MFCEO

Kenny Powers (hraje ho Danny McBride) je fiktivní postava amerického seriálu Eastbound and Down. Podívejte se na masivní minisnímek o tom, jak se Kenny stane „MFCEO“ (co asi znamená ta zkratka, že..?) společnosti K-Swiss. A aby náhodou v reklamě nebyly pouze sportovní hvězdy, přidá se i Michael Bay. A je z toho poměrně nevídaně megalomanský, sprostý a vtipný virálek, který má na kontě ani ne za týden skoro půl milionu zhlédnutí.

The Dip Desperado

Nechápu proč tahle kampaň není úspěšnější. Geniální dvouminutové video o fiktivní „sportovní“ legendě, která umí dokonale střílet nachos lupínky na cíl (fakt!) a pak se ve stylu všech podobných nepřekonatelných sportovních hvězd utápí v chlastu jen proto, aby na konci zjistil, že je stejně ze všech nejlepší. K videu jsou i doprovodné hry jak na Facebooku, tak pro Appstore a Android Market. Bohužel video má celkem slabých 33 tisíc zhlédnutí, podobně je na tom i Facebook hra s 31 tisíci měsíčních aktivních uživatelů.

World’s Biggest Shave – Roger Federer

Roger Federer už hrál snad ve všech typech virálních videí, kde popořadě předvedl, co všechno jako tenista dokáže. Gillette a Street Advertising Services na to tentokrát šli jinak a ani k tomu nepotřebovali samotného Federera.

Animated Tattoo for Ballantines

Poněkud zvláštní video znázorňuje vytvoření vůbec prvního animovaného tetování. Video bylo natočené v rámci kampaně Human API pro Ballantines a světe div se, má už přes milion zhlédnutí.

Splitscreen: A Love Story

Na závěr jedno milé video natočené kompletně na Nokii N8, které zvítězilo v soutěži Nokia Shorts competition 2011 a které už má na Vimeu 1,5 milionu zhlédnutí. Milé věci prostě fungují…