TOP virály týdne: Jiný pohled na věc

Elephant Plays with a Galaxy Note!

The Viral Factory je naše nejoblíbenější agentura na virální videa. Zakladatele a kreativního ředitele Eda Robinsona jsme dokonce měli ve sklepě na rozhovoru, proto bedlivě sledujeme všechny jejich novinky. Aktuální hitovka je pro Samsung a má už na kontě 1,4 milionu zhlédnutí.

Method clean happy anthem

Může být uklízení spojeno se štěstím? Pochybujeme a ani sympatický klip nás o tom nepřesvědčí. 700 tisíc zhlédnutí ale není úplně špatný výsledek.

The Browser You Loved To Hate

Internet Explorer a trocha té sebereflexe. Poslední verzi už prý ani nerdi nemohou nic vytknout.

THE $#*! KIDS SAY

Mem á la Shit Girls Say, kterého se chytli i čeští Viralbrothers s kampaní Debilní kecy holek, se šíří dál. Například v aktuální neziskové kampani pro NSPCC (National Society for the Prevention of Cruelty to Children). A je to silné.

Saatchi & Saatchi New Directors‘ Showcase Call for Entries 2012

Saatchi & Saatchi zve na svou každoroční akci Saatchi & Saatchi New Directors‘ Showcase 2012 poměrně nezvyklým klipem. Sluší se říct, že je částečně NSFW a také, že je plný odkazů na legendární reklamy (i když to vždy není jednoduché poznat).

Perioda není tabu

Po nějaké době řadíme do výběru i další český virální pokus. Tentokrát pro Hartmann Rico kampaň s názvem Perioda není tabu. Klip má na YouTube a na Streamu dohromady něco přes 40 tisíc zhlédnutí.

…a mimochodem, pokud vás baví virály tak jako nás, nenechte si ujít promítání těch nejlepších z nejlepších z celého loňského roku. Už 12. dubna v Kině Atlas od 20:00. Lístky jsou v předprodeji na pokladně kina a další informace k akci naleznete na oficiální stránce eventu na Facebooku.