TOP virály týdne: Jde to i důstojně

„Cubs Win“ MLB 12

It’s so real, it’s unreal. To je claim nové baseballové hry pro PlayStation. A pánové v PlayStation umí točit pěkné reklamy, jen co je pravda. Video dosáhlo na 2,6 milionu zhlédnutí.

Hahn – Spill-Proof Beer

Nešťastný konzument piva Hahn: „Mám problém – v přeplněnym baru často vylejvám pivo okolo sebe. Pomůžete?“
Hahn: „Máme řešení!“

Sasha Grey for Equal Pay Day

Porno je jediná branže, ve které ženy vydělávají více než muži. Známá pornoherečka Sasha Grey v kampani, která se snaží zavést rovné platové podmínky pro muže i ženy.

Intel® Ultrabook™ Temptations

O Intelu jsme ve výběru virálů psali už několikrát (tady, tady, nebo třeba tady). Jejich novinka je variací na ultraúspěšnou kampaň Volkswagen Fun Theory (Teorie zábavy: Volkswagen ukázal, jak má vypadat perfektní virál). Intel se v nové sérii videí (všechna je najdete na speciální microsite) snaží zjistit, jak daleko jsou lidé schopni zajít, aby získali notebook zdarma.

The Road We’ve Traveled

Davis Guggenheim (režisér dokumentu Nepříjemná pravda, nebo třeba seriálů jako Alias) natočil „dokument“ o tom, co všechno se stalo během pomalu končícího prezidentského období Baracka „Yes, We Can“ Obamy. Z dokumentu jasně vyplývá, že Barack Obama byl prezidentem v jednom z nejsložitějších období novodobé historie USA, takže je nad slunce jasné, že se musel věnovat jiným problémům, než které chtěl původně řešit, a že je řešil nejlépe, jak to v danou dobu situace umožňovala. Mezi virály tenhle krátký, totálně tendenční a jednostranný, ale naprosto skvěle udělaný filmeček zařazujeme pro představu toho, jak také může fungovat politický marketing. Video má na oficiálním Obamově YouTube kanálu přes 1,8 milionu zhlédnutí.