TOP virály týdne: Epické virální orgie

Sunny Side: 2013 Volkswagen Game Day Video with Jimmy Cliff (Get Happy)

Víte, co se bude dít 3. února? Je Super Bowl! A to znamená další vydatnou dávku těch produkčně nejdražších a snad i nejvtipnějších videí, na která reklamní svět čeká celý rok. Jedním z nepsaných vítězů posledních let byl Volkswagen, který loni bodoval s úžasnou psí tématikou (viz Supervirální Super Bowl) a především ještě o rok dříve s malým Darth Vaderem (viz Darth Vader a Social Valentýn). Povede se to letos znovu? Vypadá to na útok všech memů z posledních let najednou…

Coke Chase 2013

Na Super Bowl se chystá i Wieden + Kennedy s Coca-Colou. Podobně jako u Doritos vsadili na crowdsourcing a fanoušci Coca-Coly si tak mohou na cokechase.com vybrat, jaké rozuzlení se nakonec bude během Super Bowlu vysílat.

A dramatic surprise on an ice-cold day

Pamatujete na Dramatic surprise on a quiet square? Úžasný virál na belgickou stanici TNT má dnes přes 42 milionů zhlédnutí. A přichází pokračování!

Kate Upton Washes the All-New Mercedes-Benz CLA in Slow Motion

Hodně rozporuplný klip, který nasbíral poměrně rychle přes 4 miliony zhlédnutí. Někdy se prostě nevyplácí teasovat zavádějícím názvem – poměr likes/dislikes tomu pak odpovídá.

Nike Football: Cristiano Ronaldo leaves a Vapor Trail

Nike, Cristiano Ronaldo a skoro 3 miliony zhlédnutí. Fotbal vždycky táhnul a vždycky bude.

Óda na Kometu

A konečně na skok zpět k nám. Jako letenskému srdcaři se mi to neříká vůbec snadno, ale tahle „reklama“ na Starobrno s HC Kometou je asi nejlepší sportovní reklamní video, které jsme u nás kdy viděli (v těsném závěsu by asi byla celá série Věříme fotbalu od Gambrinusu). Skvěle natočené, emotivní, funkční. Překvapuje mě snad jenom, že se klip zatím nedostal ani přes 50 tisíc zhlédnutí, čekal bych totiž, že se mezi fanoušky bude šířit výrazně lépe. Každopádně klobouk dolů a víc takových!

První dny v McDonald’s

A nakonec něco, co jsme samozřejmě nemohli opomenout. Zrodila se legenda, memy jedou na plné obrátky, lidská tvořivost je nezastavitelná.

Můj osobní favorit? Meme využívající Zemanovy kampaně (mimochodem, na FB stránce Podívej, zrovna jedeme cheese jich najdete mraky dalších):

A nakonec to úplně nejlepší. V McDonald’s se včera rozhodli, že se k celé věci postaví čelem! Pecka! Plus body!