Top virály týdne: dva chlápci a 600 polštářů

The 10:10 campaign: How to Cut Carbon Emissions

The 10:10 campaign je neziskový nevládní projekt, který se snaží snížit počet karbonových emisí. Vyzývá všechny jednotlivce, aby se pokusili ve všedním životě snížit vlastní emise minimálně o 10 procent. V nejposlednější fázi jejich snažení pustili do světa video, za kterým stojí Richard Curtis, režisér filmů jako Láska nebeská nebo Piráti na vlnách. Poněkud drastické video (které se podle nás dost míjí požadovaným účinkem) má už přes půl milionu zhlédnutí.

NZ Lotteries: Lucky Dog

Epický minifilm připravila agentura DDB New Zealand pro tamní loterii. Rozkošný pejsek putující přes půl světa, to je klasika, která prostě neomrzí. Kampaň je především televizní, a i když má zatím jen pár desítek tisíc zhlédnutí, myslíme, že o ni ještě uslyšíme.

Orange: The Feed – singing tweetagrams

Operátor Orange je dalším v řadě, který by rád navázal na veleúspěšnou kampaň Old Spice, o které jsme v minulosti psali už několikrát (Jak mít českého Old Spice Guye; Old Spice Guy se s diváky rozloučil, zůstala legenda; Old Spice opravdu zvýšil prodej. Dvojnásobně; Old Spice Guy vyhrál cenu Emmy). V posledních dnech mohl kdokoliv napsat tweet s hashtagem #singingtweetagrams a pěvecké trio The Rockabellas ho (při troše štěstí) přezpívalo. Kampaň připravila agentura Poke London a zatím nemáme pocit, že by vyvolala nějaký větší ohlas. Kombinaci vtipu, extrémní pohotovosti kreativního týmu a zapojení Twitter celebrit se prostě nepodaří skloubit každému. Přezpívané tweety si můžete poslechnout na thefeed.orange.co.uk.

2 Guys 600 Pillows (Backwards Music Video)

Rhett and Link je dvojka, které se dostalo zasloužené pozornosti především díky super skvělému videu T-Shirt Wars (které pak předělali speciálně pro McDonald’s). V novém klipu promují sleepbetter.org, a pokud to není na první pohled jasné, celé video je točené pozpátku! Geniální.