TOP virály týdne: Dozvuky aprílu, oslepení fotbalisti a další Debilní Kecy

Telepathic football: Yorke & Cole vs Rooney, Welbeck & Hernandez

Už skoro 3 miliony má vtipný virálek pro bwin s hvězdami Manchesteru United. Po dlouholetém využívání sportovců ve virálech v podstatě pouze formou unreal sportovních výkonů (čest výjimkám) je tenhle klip rozhodně čerstvým vánkem a doufejme, že i náznakem budoucí cesty i pro ostatní brandy.

Bubba’s Hover

Vznášedlo místo tradičního golfového vozíku podle Oakley? Vypadá to trochu jako aprílový fórek, ale video bylo zveřejněno až o den později, takže jsme se mu rozhodli věřit. A vypadá to docela cool. A jak říká profi golfista Bubba Watson ve videu – taky bychom kvůli tomu možná přehodnotili svůj postoj ke golfu.

HondaHAIR™

Honda a jejich nová vychytávka do aut HondaHAIR už ale aprílovým fórkem je (mimochodem, další aprílové vtípky zdokumentoval Vojta už začátkem týdne v článku Návštěvnost z vesmíru ve vašich Analytics a další vtípky nejen od Googlu).

Scope Bacon Mouthwash | Behold!

Stejně tak je aprílovým žertíkem i tahle novinka od Scope, ústní vody od Procter & Gamble. Ústní voda s příchutí slaniny nám rozhodně jako dobrý fór přijde, ne tak americkým uživatelům, na které byla aprílová kampaň mířená. Ti totiž prank nepochopili a dožadovali se nového produktu ve svých obchodech. Když Procter & Gamble oznámil, že nic takového ve skutečnosti neplánuje, snesla se na něj vlna kritiky. Na obranu zmatených uživatelů je potřeba dodat, že v P&G zveřejnili video už 28. března, což nebývá nejlepším datem pro pochopení aprílu. Více viz třeba AdAge, nebo MSN.com.

A Special Message From the President

To, že aktuální osazenstvo Bílého domu má nejen smysl pro humor, ale hlavně umí komunikovat i v digitálním věku, už víme. Aprílový žertík jsme ale zaznamenali až letos, když na oficiálním kanálu Bílého domu na YouTube vystoupila jiná hvězda virálů – Kid President (mimochodem, všechna videa tohohle koučka najdete tady).

Debilní Kecy v Koupelně

A na závěr reklamního bloku příspěvek z domácího písečku. A opět s ViralBrothers a opět s jejich Debilními kecy. Tentokrát jako promo na koupelny Siko. Klukům musíme uznat, že se zlepšují. Většina výtek, které máme k jejich videím, zůstává samozřejmě beze změny, ale alespoň je propojení se značkou a produktem o kus dál. Pojďme ale samozřejmě diskutovat nad tím, kde a jak se publikum virálu střetává s cílovkou prodejce koupelen.

Magic Kissing Card Trick

Pryč od aprílů i od reklam. Poslední týden se kromě tradičních hudebních videí šířilo především video s tímhle pěkným kouzelnickým tríčkem. Zatím má 9 milionů zhlédnutí a nutně se ho potřebujeme naučit!

A mimochodem, přijďte se podívat na náš Viral Fest & MEME Fest buď v Praze do BIO OKO, nebo v Brně do Sálu B. Bakaly na konci května. Bude to pecka s tím nejlepším, co internet v loňském roce nabídnul!