TOP Virály týdne: Auta, sport a emoce

Game On, World.

Už minulý týden jste se mohli podívat na novou kampaň Nike. Jako milovníkovi her mi tématem i zpracováním rozhodně udělali radost, ale s 1,6 miliony zhlédnutí se mezi nejsledovanější Nike videa určitě nedostane.

Hot Wheels World Record: Double Loop Dare at the 2012 X Games Los Angeles

Pamatujete ještě na marketingovou strategii Red Bullu? Stačí sponzorovat pár nejlepších sportovců na světě a natočit s nimi překonání nějakého světového rekordu. Ale hlavně neutrácejte za placený marketing, je to nesmysl!

V Hot Wheels si to vzali k srdci. Pretty cool!

KIDS 2012

Společnosti Procter & Gamble se v souvislosti s letošním sponzoringem LOH 2012 vyloženě daří. Nejprve přišel fenomální spot Best Job (kdo viděl a neukápla mu slzička, nemá srdce), který je zatím zdaleka nejsdílenějším a nejúspěšnějším spotem partnerů londýnské olympiády (1,9 milionů sdílení na FB a přes 5 milionů zhlédnutí jenom na oficiálním kanálu P&G). A nyní přichází follow up v podobě spotu KIDS 2012.

Muse – Survival

A k Letním olympijským hrám ještě jednou. Tentokrát s oficiální písní her a oficiálním klipem. Hudbu obstarala skupina Muse, píseň se jmenuje Survival. Nejde sice o klasické reklamní video, ale stojí za to.

DC SHOES: KEN BLOCK’S GYMKHANA FIVE: ULTIMATE URBAN PLAYGROUND

A nakonec král. Ken Block se vrátil, aby zesměšnil všechny, kteří si mysleli, že už nic dalšího nevymyslí a opět nastolil laťku virálů o trochu výše.

Jen pro zajímavost, zatím nejúspěšnější video ze série Gymkhana THREE, nasbíralo během prvních 24 hodin od spuštění milion zhlédnutí. Páté video mělo přes 4 miliony a po třech dnech je na třinácti milionech. V době, kdy čtete tento článek už to bude zase o pořádný kus víc.