TOP virály týdne: Ať žije megalománie

Empire State of Mind 9/11 Tribute

Pojišťovací společnost State Farm připravila „dojemný“ tribut všem newyorským hasičům při příležitosti výročí tragických událostí z 11.září. Video už má na kontě 900 tisíc zhlédnutí.

Old Spice | Sea Captain

Objeví se nová reklama na Old Spice od Wieden + Kennedy a my ji tu prostě musíme mít. Zároveň ale doufáme, že se buď zase vrátí Old Old Spice Guy, nebo že už konečně přijde Old Spice/W+K s něčím novým. Tohle už je trochu moc dlouhej song…

Heineken Legendary Football

Cool idea, ultra cool zpracování, hezké využití anotací na Youtube, love brand Heinekenu a fotbalové hvězdy v hlavní roli – tahle kombinace by měla fungovat, a přesto tomu tak úplně není. Deset dní a 250 tisíc zhlédnutí asi přeci jen není takový nástup, který by si Heineken představoval.

Experience The Great Happyfication

Coca Cola připravila neuvěřitelný skoro sedmiminutový animovaný filmeček o tom, jaké je tajemství štěstí ukryté v každé láhvi Coca Coly. Neuvěřitelně megalomanské video je venku teprve od pátku a už se pomalu blíží první stovce tisíc zhlédnutí. Klidně bychom se vsadili, že pár milionů zhlédnutí je na cestě.

Toyota Prius Family

Novou kampaň pro Toyotu připravila Agentura Saatchi L.A. a ať je to cokoliv, klasická reklama na auto to rozhodně není. Na Youtube má oficiální video už 450 tisíc zhlédnutí, zajímavý je ale poměr likes/dislikes..

About me

Tohle není úplně klasické virální video – nicméně s ohledem na to, že jeho cílovou skupionou byli víceméně pouze šéfové reklamních agentur, má na kontě poměrně úctyhodných 27 tisíc zhlédnutí. Geniální ukázka toho, jak se odprezentovat a najít si práci řekněme „trochu jinak“… Pro zajímavost ještě odkaz na náš starší článek, kde naopak extrémně kreativní hledání práce proběhlo skrze inzeráty v AdWords.