Top kampaně týdne: Kanibalská restaurace

Flimé – the cannibal restaurant

Jak prodat organizaci, která se zabývá podporou vegetariánského způsobu života a „neplýtváním“ obecně? Šokovat otevřením restaurace s lidským masem na jídelníčku se podle této case study zdá být jako celkem dobrý nápad. Více o kampani například zde.

Vattenfall – Neighbor Dining

Také energetická společnost Vattenfall připravila moc hezkou kampaň na podporu zodpovědnějšího přístupu k energii. Stačí vlastně nevečeřet každý večer single, ale dát se do kupy s dalšími lidmi.

Greenpeace – Go Beyond Oil

Za záchranu planety bojují dlouhodobě i Greenpeace. Video seznamuje s otřepanými fakty, ale tentokrát se nám moc líbí grafické zpracování.

This is Dare. Are you?

Londýnská agentura Dare připravila zajímavou self-promo, která si luxusním způsobem dělá legraci z aktuálního boomu video infografik. Víc takových nápadů!

Adidas – Danger Makes Legend

Adidas se pouští do další velké social media kampaně. Tentokrát s map-based hrou, ve které bojujete o teritoria měst, v nichž se hraje Liga mistrů. Uvidíme, jak se to celé vyvine, zatím se podívejte na doprovodný trailer. Více informací o kampani například na Adverbox.com, nebo přímo na Adidas.com.