Webová platforma Solidpixels nově umožňuje vytvářet i e-shopy, důraz klade na design

Český nástroj pro tvorbu webových stránek Solidpixels, který vyvíjí agentura Breezy, od března umožňuje založení a správu e-shopů. Kdokoliv si tak může samostatně sestavit webové stránky pro prodej produktů, bez nutnosti najímat si agenturu. Na Solidpixels bylo dosud možné tvořit pouze prezentační webové stránky, tvorbu e-shopů Breezy testuje od podzimu minulého roku.

Platforma Solidpixels rozšiřuje možnosti tvorby webových stránek o e-shop. Prakticky to znamená, že uživatelé mohou vytvořit funkční katalog produktů a zprovoznit klasický nákupní proces, od vložení zboží do košíku až po platbu.

„Založení e-shopu na Solidpixels je vhodné především pro firmy, které si zakládají na vizuální stránce své značky a které chtějí své produkty prezentovat s důrazem na jejich design – například využitím velkoformátových galerií nebo videí a se zaměřením na detaily produktů. Na českém trhu zatím neexistuje nástroj, který by vytvoření takového e-shopu umožnil i běžným uživatelům,“ říká Martin Hakl, který stojí za Solidpixels.

 

Martin Hakl

Agentura Breezy už dříve realizovala několik e-shopů, například Freshlabels, nedávno na Solidpixels spustila e-shop české kosmetiky Nafigate. Teď chce tvorbu profesionálního e-shopu umožnit komukoliv, kdo chce prodávat zboží na internetu.

„I technicky nezkušení uživatelé mohou pomocí snadného skládání jednotlivých sekcí webu vytvořit profesionální e-shop se všemi potřebnými funkcemi, a to klidně během pár hodin,“ dodává Hakl. Pro uživatele jsou k dispozici výchozí koncepty e-shopu Label a Lifestyle, v editoru lze ale veškeré grafické prvky přizpůsobit vizuální identitě konkrétní značky.

 

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nejen PRISM, už roky špicluje i Evropa. Ublíží tím cloudu?

A už to jede. Potom, co se tajné služby Spojených států vykoupaly v ostudě a hněvu nejen Američanů, ale i evropských diplomatů kvůli programu PRISM, se začíná ukazovat, že to špiclování není nic neobvyklého. Po provalení britského projektu Tempora teď podobný systém objevili ve Francii. Podle evropské komise už kauza ohrožuje celý multimiliardový byznys cloudových služeb.
Přečtěte si více

Co se nepovedlo: Bieber se ukázal v kampani Calvin Klein… Tedy ne tak úplně

Ani s výběrem těch nejoblíbenějších opinion leaderů, značkou se zástupy fanoušků a finančními možnostmi v řádech milionů se vždycky všechno nepovede. Sociální sítě jsou totiž plné lidí, kteří čekají na to, až nějaký brand šlápne vedle a oni na něm dokážou svou pohotovou vtipnost. Důkazem je aktuální kampaň Calvin Klein. Zvrtla se v internetový hon na to, co Justin Bieber ve skutečnosti schovává… ve spodním prádle.