Nákupní Galerie Teplice se prošpikovala technologiemi. Mobilní aplikací chce změnit nákupní zážitek

Obchodní centrum Galerie Teplice, kterým denně projdou tisíce návštěvníků, po úspěšném zkušebním provozu spustilo vlastní mobilní aplikaci. Návštěvníci obchodního centra ji budou moci využít pro speciální nabídky, navigaci a další informace.

Mobilní aplikace dnes již využívají k různým účelům některé obchody, ale projekt v Galerii Teplice je jedinečný tím, že propojí úplně celé obchodní centrum. Technologické řešení připravily firmy Aruba a ePurse a kombinuje lokalizační služby s Wi-Fi.

Nezapomenutelný zážitek z nákupu

V Galerii Teplice je nasazeno 450 BLE beaconů, 100 Wi-Fi přístupových bodů a nový analytický software – jedná se o první řešení svého druhu v České republice. Benefit by měla mobilní aplikace přinést jak pro obchodníky, tak pro návštěvníky.

Obchodníci budou moci vytvářet a realizovat různé marketingové a propagační kampaně a zároveň s nimi snadno seznámit zákazníky. „Využití mobilních lokalizačních služeb nám umožní lépe motivovat zákazníky, aby do naší prodejny zavítali, i když jenom prochází kolem,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Jejich prodejna již s novou platformou začala pracovat.

Pokud si aplikaci v iOS nebo na Androidu zdarma stáhne návštěvník, budou mu akční nabídky a další akce servírovány přes push notifikace na základě jeho polohy. „Chtěli jsme vytvořit nezapomenutelný nákupní zážitek pro naše návštěvníky. V době, kdy tradiční obchody musí hledat způsob, jak zůstat konkurenceschopnými, nám toto řešení nabízí zcela nový přístup, jak se přiblížit našim zákazníkům a nabídnout jim služby, které opravdu chtějí,“ uvádí Jan Růžička, ředitel Galerie Teplice.

Cenná data pro obchodníky

Propojení technologického systému Aruba Analytics and Location Engine (ALE) a datové vizualizace ePurse prodejcům a nákupnímu centru poskytne řešení, díky němuž budou moci lépe porozumět nákupnímu chování svých zákazníků. Prodejci budou moci přizpůsobit svou nabídku podle chování svých zákazníků, jejich potřebám a budou schopni podchytit i jejich jednotlivé zájmy a pohyb v rámci centra.

„Mobilní engagement je novým milníkem v maloobchodu. Jakákoliv společnost, která hledá nové způsoby interakce a lepší pochopení svých zákazníků, bude z tohoto nástroje profitovat. Platforma, kterou využívá Galerie Teplice, nabízí jedinečnou a zajímavou zkušenost, díky níž se zákazníci budou vracet,“ prohlásil Lubomír Galatík, regionální manažer společnosti Aruba, Hewlett Packard Enterprise Company.

Anonymizovaný sběr dat probíhá pomocí aplikace a zmíněného systému Aruba ALE, do něhož je plně integrován analytický software od ePurse. Díky tomu je data možné nejen vizualizovat, ale také poskytnout prodejcům informace o tom, kde a kdy se zákazníci pohybují a jak dlouho se zdrží na jednom místě. Tyto informace pak mohou být využity pro vytvoření úplně nových služeb a zlepšení nákupní zkušenosti zákazníků.

Diskuze k článku