Motivace je nejlepší re-engagement. Vítězem AppParade 32 je appka Fitify

Stovky lidí v pražském Vnitroblocku vybíraly nejlepší současnou aplikaci na téma re-engagementu. Odborná porota rozhodla o vítězství fitness plánovače Fitify, diváky nejvíce bavilo Nesnězeno.

Už podruhé se pod křídly pražského vývojářského studia Synetech odehrála obnovená soutěž aplikací AppParade, která opět zaplnila halu uprostřed v pražském Vnitroblocku. Na místě bylo přes 250 diváků, kteří spolu s odbornou porotou rozhodovali o nejlepší aplikaci. Tématem byl tentokrát návrat uživatelů, tedy re-engagement, přihlášené aplikace však samozřejmě také musely být kvalitní a smysluplné.

„Pokaždé rád vidím talentované lidi, kteří přicházejí s tak smysluplnými projekty a to, že je ještě dokáží dotáhnout do nějaké technické verze za tak krátkou dobu v jednom nebo ve dvou lidech, to mi přijde super! Takže já si myslím, že víc lidí by mělo sledovat AppParade jako krásný balanc všem fake news a negativním zprávám,“ řekl o AppParade jeden ze členů poroty Milan FormánekRed Bull Media House.

Foto: Lukáš Wagneter, Red Bull Media House

Také tentokrát do finálového večera, který moderoval Ondřej Aust, postoupilo 10 aplikací, přičemž téměř každá šla na vracení uživatelů jinak. Někdo používal gamifikaci, jiní se soustředili na kvalitní obsah a nechyběly ani klasické push notifikace. Jak se ale ukázalo, ty by spíše měly řešit problémy a být naučné než poučné. A různorodá byla i škála témat, od život zachraňujícího CF Hero přes dobrodružné Horobraní až po fitness aplikace Fitify a Aktivně a zdravě či třeba seriálového průvodce Filmtoro.

Odborná porota ve složení Jan Řežáb (Socialbakers a Time is Ltd.), Lubo Smid (STRV), Milan Formánek (Red Bull Media House), Martin Vápeník (UP21) a Vratislav Zima (Synetech) nakonec rozhodla, že nejzajímavěji si s tématem re-engagementu poradila aplikace Fitify Workouts & Plans, původně koncipovaná jako návod pro cvičení s foam rollerem, dnes dotažená do formy komplexního fitness plánu a motivující re-engagementem ke zdravému životnímu stylu.

Foto: Lukáš Wagneter, Red Bull Media House

Čestné uznání si pak zasloužila platforma digitálních komixů Nanits. Vítězný double za nejlepší aplikaci dle diváků i nejpřínosnější přihlášený projekt dle Creative Docku pak bralo Nesnězeno, které ukázalo, že dobrý nápad, sleva a hlad jsou nejlepším re-engagementem. Aplikace totiž upozorňuje na slevy v restauracích před zavírací dobou a tím pádem pomáhá bojovat s plýtváním.

Nejlepší aplikace dle diváků:

  • Nesnězeno
  • Fitify Workouts & Plans
  • CF Hero
  • Horobraní
  • Filmtoro
  • Storki: Chat Fiction příběhy
  • Cerebro: Přijímačky a medicína
  • Aktivně a zdravě
  • Nanits
  • com

Příští AppParade se odehraje na podzim, tak si ji rozhodně nenechte ujít. Vše podstatné se dozvíte na webu.

A co by jí popřál porotce Formánek? „Já bych jí přál víc lidí mimo scénu. Dneska jsem se bavil s lidmi, kteří byli poprvé na akci tohoto typu, aplikace moc neznají a říkali, že je to bavilo a že byli sami překvapení, že dokázali celou dobu pozorně poslouchat a dávalo jim to smysl. A že pojmy digitalizace, technologie, průmysl 4.0 a ostatní buzzwords, které kolem krouží, nejsou něco složitého, vzdáleného a neuchopitelného. Kolem je spousta lidí jako jsme my, kteří si řekli, že je něco super myšlenka a pojďme k ní udělat appku. A za pár týdnů se jí naučili naprogramovat. A to je skvělé!“

Diskuze k článku