Jak motivovat uživatele znovu otevřít aplikaci? Téma AppParade 32 je tu

Přehlídka a soutěž aplikací AppParadeza sebou úspěšnou obnovenou premiéru a nyní už je čas na další vydání. Tentokrát budou vývojáři řešit, jak docílit retence uživatelů.

Přes 30 přihlášených aplikací, více než 300 lidí na finálovém večeru a dvě hodiny věnované nejen mobilnímu vývoji, ale třeba i ukázce rozšířené reality… Takový byl konečný účet AppParade 31, která se poprvé odehrála pod křídly vývojářského studia SYNETECH.

Protože jde ale mobilní scéna neustále kupředu a je třeba býti v obraze, další setkání nad mobilními appkami na sebe nesmí nechat dlouho čekat a AppParade 32 se ve Vnitroblocku odehraje již za necelé 2 měsíce, a to 20. května 2019.

Push notifikace polovina vývojářů uznává a druhá zatracuje

Obnovená AppParade si dala za cíl býti tematickou, aby na ní mohli vývojáři i lidé z digitálního marketingu řešit, co je zrovna nejvíce trápí. Tématem 32. vydání soutěže aplikací bude neustále aktuální otázka, která zní: „Jak motivovat uživatele ke znovuotevření aplikace?“

Na první pohled se jeví jako jednoznačná odpověď Push notifikace, které však polovina vývojářů uznává a druhá zatracuje… Jak to s nimi tedy je? A je to skutečně jediné řešení, jak vrátit uživatele zpět do appky, která v telefonu leží ladem? Návštěvníci se mohou těšit na kreativní řešení od vývojářů, kteří budou představovat své přihlášené aplikace a také od přednášejících hostů.

Co čeká na soutěžící, to popisuje Vratislav Zima, CEO pořádajícího pražského studia SYNETECH: „Oproti minulé AppParade se mohou přihlášené projekty těšit na mnohem větší interakci s porotou, která bude stejně hvězdná jako ta na AppParade 31, avšak v jiném složení. Každý přihlášený projekt tentokrát dostane přímou zpětnou vazbu, rady a doporučení, co zlepšit nebo naopak pochvalu za inspirativní přístup.“

Zkrátka, 20. 5. se opět máte na co těšit. Lokací bude znovu Vnitroblock, tentokrát však s větší kapacitou a levnějším pivem. Své aplikace můžete přihlásit do 7. 5. na webu akce.

Úvodní foto: Lukáš Wagneter, Red Bull Media House

Diskuze k článku