Hodně pod milion. Alza bude prodávat novou Teslu 3 za 750 tisíc korun bez daně

Je to jen pár dnů, kdy kalifornská značka Tesla začala vyrábět svůj zatím nejlevnější vůz Model 3. Do své nabídky ho zařadil také český e-shop Alza.cz, který nedávno začal právě také elektromobily prodávat. Na první skladové vozy si ale ještě počkáme.

Alza.cz rozšířila svou nabídku elektromobilů Tesla. Vedle Modelu S s cenovkou 3 miliony korun a Modelu X za 3,5 milionu korun se v nabídce tuzemského e-shopu objevil také cenově nejdostupnější Model 3. Ten bude stát méně než milion korun.

Levnější než od Elona

Cena zatím není definitivní, ale odhad základní verze je 750 tisíc korun + DPH, uvedla Alza pro Tyinternety.cz. Pro koncového zákazníka by to tedy znamenalo 907 500 Kč včetně daně. To je překvapivě nízká cenovka, samotná Tesla nabízí novinku za 35 tisíc dolarů bez daní, což je v přepočtu kolem 790 tisíc korun.

Zatím ale není jasné, kdy se nová Tesla dostane na sklad. „Děláme všechny kroky pro to, abychom Model 3, na který je v současné době evidovaných 400 tisíc předobjednávek, poskytli našim zákazníkům co nejdříve. Vzhledem k obrovské poptávce jsme rádi, že naskladníme pár kusů,“ říká Jaromír Řánek z Alza.cz.

Prodávané elektromobily chce Alza držet skladem a zákazníkům je druhý den přivézt domů. To je velká výhoda, jinak se na dodání čeká dlouhé měsíce.

Na Model 3 si ale ještě chvíli určitě počkáme. Tesla začala vyrábět Model 3 teprve před deseti dny a reálně existují jen desítky aut. Během srpna jich chce inovativní automobilka vyrobit dalších 100, v září přes 1 500 a v prosinci slibuje vyrábět 20 tisíc Modelů 3 měsíčně.

tesla_nabidka_alza-cz_07_2017
Elektromobily za miliony vystavené v eshopu vzbudily zájem. Cena Tesly 3 zatím nebyla stanovena.

První Tesla pro obyčejné lidi

Model 3 bude pro značku Elona Muska přelomový. Zatímco doteď vyráběla drahé elektromobily pro bohaté zákazníky, nový model cílí s cenovkou pod jedním milionem na širokou masu zákazníků. Za takovou částku se běžně prodávají auta střední třídy.

Tesla 3 má na první pohled všechny důležité vlastnosti, které od auta zákazníci očekávají, aby ho mohli normálně používat. Nabízí dojezd kolem 350 kilometrů a zvládne rychlé nabíjení superchargerem, což patří k hlavním konkurenčním výhodám Tesly. Přitom má dobré parametry i jako auto: uveze 5 dospělých lidí a zrychlení z nuly na 100 km/h zvládne za 6 sekund. Dostane také senzory umožňující autonomní řízení.

Zajímat bude určitě i české zákazníky. Alza uvádí, že po zařazení modelů S a X do nabídky si za pouhý týden v e-shopu prohlédlo vozy přes 277 tisíc lidí, čímž se zařadily mezi nejsledovanější produkty vůbec. Stovky lidí také využily bezplatné zkušební jízdy po Praze, jež Alza.cz organizuje u svého showroomu v pražských Holešovicích.

tesla_model_3
První vyrobený Model 3 ukázal na svém Twitteru Elon Musk.

Oblíbená značka internetových milionářů

„Jako každý ajťák miluji technologie a Tesla je technologickým vrcholem. Pamatuji si, že když jsem ji objednal, zažil jsem stejný pocit, jako při čekání na první počítač. Nyní Teslou jezdím už dva roky a nadšení z ní přetrvává. Skvělá dynamika jízdy, technologie, ticho bez vibrací, a navíc není cítit benzínem a neničí naše prostředí,“ popisuje své zkušenosti zakladatel Alzy Aleš Zavoral, který je majitelem modelu S.

Kromě Zavorala okouzlila značka Tesla i zakladatele a majitele Seznam.cz Ivo Lukačoviče, Tomáše Čupra z Rohlik.cz nebo Michala Illicha, programátora a investora.

„Elektromobily kompletně změní celé odvětví autoprůmyslu. Nechápu, proč ostatní automobilky nechávají Tesle takový náskok. Mám bílý Model X a jsem neskutečně spokojen. Hlavně doufám, že si výhody ježdění v elektroautech společnost co nejdříve uvědomí. Potřebujeme tuto planetu pro naše děti a další generace. Elektromobilita je první a nejdůležitější krok, který k tomu povede,“ říká Lukačovič.

„Všechny věci, které mění svět, vypadají na začátku bláznivě. A tak to bylo i s elektromobily. Proto jsem si předloni pořídil Teslu, a i proto aktivitě Alzy fandím,“ říká Tomáš Čupr.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co jsme uplynulý týden hledali a sdíleli: Letec hrdina a HROZIVÉ PROROCTVÍ!

Tentokrát to bylo vážně pestré. Zatímco Twitter ovládl chlapík, který každou hodinu tweetuje aktuální teplotu a vlhkost vzduchu v Dobroníně, na Facebooku nejvíc pozornosti získali českolipští vlci věštící příchod apokalypsy a ve vyhledávání na Seznamu letecký akrobat. Opět jsme nahlédli do internetových zájmů Čechů za minulý týden.
Přečtěte si více

Nový Nexus 7 propaguje žádost o ruku i jímavá reklama

Když máte loajální zaměstnance a nový zajímavý produkt, nabízí se přímo ideální spojení. Obzvlášť, když je jeden z nich až tak loajální, že s vaší značkou dobrovolně spojí i svou žádost o ruku. Pak už stačí jen přihodit obvyklou dávku dojemných reklamních videí s dětmi a zvířátky a ideální mix emocí je na světě.