Yieldigo loni rostlo o 300 procent, otevřelo čtyři nové zahraniční trhy

Český startup Yieldigo, který se zabývá cenotvorbou pro řetězce supermarketů, drogerií a lékáren, vyrostl v průběhu roku 2018 o 300 procent. Zároveň se mu podařilo otevřít čtyři nové zahraniční trhy. Pro Yieldigo se jedná o doposud nejúspěšnější rok na trhu.

České společnosti Yieldigo, kterou jsme představili jako Startup Týdne #92, se loni meziročně zvýšily tržby o 300 procent a její obrat se pohyboval v řádech nižších desítek milionů korun. “Za poslední dva roky se nám podařilo uzavřít obchodní partnerství s takřka dvacítkou českých a nadnárodních řetězců. Yieldigo se nám tak v rámci ČR podařilo úspěšně etablovat. V současné době se tedy nejvíce soustředíme na expanzi do zahraničí.” říká CTO firmy Jiří Psota (na úvodní fotce vpravo společně s dalšími zakladateli vlevo Radimem Dudkem a Davidem Klečkou).

Yieldigo tak loni vstoupilo i na čtyři nové zahraniční trhy. Obchodní spolupráci zahájilo v Británii, Polsku, na Ukrajině nebo v Rumunsku. Další významnou oblastí nového byznysu je pro Yieldigo i Rusko.

K výraznému růstu podle vyjádření firmy napomohly i dvě nově uzavřená obchodní partnerství s nadnárodními společnostmi Diebold Nixdorf a Nielsen, díky kterým se česká společnost dostala na významné konference po celém světě (NRF nebo Euro CIS).

Velice významným se pro Yieldigo stal i příchod dvou zkušených osobností světového obchodu. Ke konci roku 2018 do českého startupu přišli Jason Minnis a Johnatan Smith. Minnis má za sebou ve své třicetileté kariéře působení pro společnosti jako Sainsbury’s nebo Tesco, Smith vedl Marks & Spencer ve střední a východní Evropě.

Diskuze k článku