Webnode představil novou generaci svých e-shopů, nabídne administraci i přes mobil

Webnode po deseti letech působení na trhu představil další generaci svých e-shopů, přístupná je pro uživatele v 18 zemích včetně České republiky a Slovenska. Obchodníkům a podnikajícím nadšencům by měla přinést nové možnosti, jak si bez technických znalostí pořídit a vést profesionální e-shop.

Na nové e-shopové platformě z dílny Webnode jsou k dispozici moderní a designově čisté šablony. Podle společnosti respektují současné trendy a splňují přísné technologické nároky na přístupnost a responzivitu (zobrazení v mobilních zařízeních). Obojí je zachováno i ve chvíli, když si uživatel šablonu upraví – například změní fotografie, umístění prvků barevnost nebo použité fonty.

Novinkou je také filozofie „e-shopů s příběhem“ umožňující na webu prezentovat autentické lidské příběhy, který za malými podnikateli většinou stojí. Šablony v zájmu přehlednosti a uživatelského prožitku již v základu minimalizují potřebný počet informací a jsou připraveny spíše na menší počet prezentovaných produktů.

Nepřehlédněte: Webové DIY editory rostou. Webnode učí svět, jak se má pečovat o jejich uživatele

„Jen v České republice jsou desetitisíce šikovných lidí, kteří se rozhodli dělat to, co je naplňuje. Začali prodávat rukodělné výrobky, výsledky svých řemeslných či kulinářských schopností, vymysleli něco unikátního anebo dováží produkty, kterým perfektně rozumí, a dokáží svým zákazníkům předávat úžasné know-how. To je přesně ten typ podnikatelů, pro které jsme druhou generaci e-shopů připravovali,“ zmiňuje Ondřej Kratěna, CEO Webnode.

„Pro každého, kdo se chce osamostatnit a prodávat pod svým jménem, jsme vytvořili perfektní zázemí, které mu poskytne největší možnou míru nezávislosti. Z pozice jednoho z nejsilnějších světových hráčů se postaráme o to, aby jejich podnikání nic nestálo v cestě,“ dodal.

Administrace i přes mobil

Administrativní funkce e-shopů 2.0 mají nezbytné minimum uživatelských prvků a lze je pohodlně ovládat i z mobilních zařízení. Díky tomu je možné kontrolovat a spravovat objednávky nebo analyzovat návštěvnost z počítače i smartphonu. Stejně jednoduše lze v editoru obsluhovat také portfolio produktů včetně cenotvorby.

Pro stávající uživatelé řešení Webnode je možné importovat produkty z předchozí verze editoru. V rámci plateb v České republice pak nabídne všechny hlavní platební metody – kartou, dobírkou, bankovním převodem, přes PayPal a další. Čeští zákazníci (společně s dalšími sedmnácti zeměmi) mají k dispozici zákaznickou podporu v lokálním jazyce, další trhy se postupně lokalizují.

Na platformě Webnode celosvětově běží již přes milion e-shopů generujících souhrnný obrat 10 miliard ročně. V České republice platformu využilo již přes jeden milion klientů. Nejvíc uživatelů má firma v Brazílii, Španělsku, Německu, Francii, Itálii, České republice a Slovensku. Stočlenný tým tvoří zaměstnanci 21 různých národností.

Diskuze k článku