Webnode investuje 1,5 milionu do českého startupu Survio.com

 

Od vstupu Webnode do projektu se očekává zejména využití zkušeností při získávání nových uživatelů a urychlení globálního rozšíření projektu. „Projekt Survio skvěle doplňuje naše další internetové projekty – je zaměřený na malé a střední podnikatele, má mezinárodní ambice a zejména má zkušený a kreativní tým,“ komentoval spojení šéf společnosti Webnode Vít Vrba.

Survio.com má za sebou tři roky vývoje, v současnosti službu využívá přes 100 tisíc uživatelů z celého světa, od studentů přes malé a střední firmy až po nadnárodní korporace. Mezi významné zákazníky patří The University of Chicago z USA, Microsoft, Oriflame či Black&Decker. Survio.com se snaží o všestrannou inovaci procesu získávání zpětné vazby a kvalitnější práce se získanými informacemi, od počátku roku 2012 se aktivně věnuje rozšíření působnosti na celý svět. Firmu vede Ondřej Coufalík.

Dotazníkový systém Survio.com (dříve ANAsurvey.com) nabízí řadu unikátních funkcí, pro uživatele je nejdůležitější možnost rychlé tvorby dotazníků. Místo jejich zdlouhavého vytváření a „vynalézání kola“ může uživatel využít některou z propracovaných šablon a pouze ji upravit pro své konkrétní potřeby. Průzkum trhu, spokojenost zákazníků nebo získání zpětné vazby účastníků školení jsou tak otázkou několika kliknutí myší.