Twisto pokračuje v rozvoji mobilního bankovnictví, spojilo síly s českým Dateio

Český fintech startup Twisto představil ve spolupráci s dalším startupem Dateio službu, která v tuzemsku ještě pořád není rozšířená. V mobilní aplikaci u karetních transakcí nově zobrazuje mapu s informací, kde k transakci došlo. K tomu místo oficiálního jména společnosti, z něhož na první pohled nemusí být vždy jasné, o koho jde, ukáže logo prodejce a název obchodníka.

Twisto tím chce poskytnout majitelům Twisto karet a náramků větší přehled o jejich platbách a jednodušší vyhledávání. Novinka už je dostupná v aplikaci pro iOS, aktualizace pro telefony s Androidem přijde v nejbližších dnech.

Oficiální jméno nic neřekne

„Dnešní mobilní telefony mají miliony barev, ovšem běžné detaily transakcí často vypadají jako výpisy v účetním programu. Při hledání řešení, jak využít potenciál mobilních telefonů na maximum, se nám zalíbila služba TapiX od českého fintechu Dateio. Líbí se nám, že zákazníci už nemusí složitě dohledávat, které s. r. o. patří ke které značce, kde nakupovali,“ uvedl Michal Šmída, zakladatel a CEO Twista. Data pokrytá v databáze TapiX a Twista by podle něj měla pokrývat 85 procent českých obchodníků.

„Navázaná spolupráce s Dateiem je pro nás poprvé, kdy jsme se spojili s dalším českým fintechem. A rozhodně to není naposled. I nadále hledáme vylepšení, která nám pomohou budovat přehlednější mobilní aplikace a dávat našim zákazníkům větší kontrolu nad tím, kde a za co utrácejí,“ dodal Šmída.

„TapiX odstraňuje jeden z problémů bankovnictví, které nepatří do 21. století. Kvůli nepřesnému popisu platebních terminálů klienti často nemají přehled, kdy a kde platili. Zároveň umožňuje finančním institucím lépe chápat chování klienta a má potenciál je přetvořit na moderní datově orientované firmy. Těšíme se, že právě dynamicky rostoucí služba Twisto se jako první finanční instituce v České republice rozhodla TapiX implementovat,“ řekl Ivan Dovica stojící za službou TapiX.

Diskuze k článku