Startup Talenthouse propojí kreativce s celebritami

Nadesignovat tričko s logem Dolce a Gabana, které bude nosit Kylie Minogue. Navrhnout nové logo pro heavy metalovou kapelu. Poslat film na Palo Alto mezinárodní filmový festival. To jsou jen příklady výzev, které na vás čekají na novém webu zaměřeném na hledání talentů Talenthouse.com.

Projekt má za cíl propojovat významné umělce a značky s dosud neznámými kreativci. Mezi těmi, kteří přispějí svou troškou do mlýna a na některou ze zveřejněných výzev zareagují, se vybírá jeden nejlepší návrh. Vítěze volí uživatelé Facebooku prostřednictvím hlasovací platformy, kterou využívala například i soutěž America´s Got Talent.

Kromě příjemné finanční prémie získává výherce možnost spolupracovat se skutečnými hvězdami a dostat se tak v případě své šikovnosti na výsluní. Například vítěz aktuální soutěže o nejlepší design trička ke čtyřicátému výročí kapely Queen má jistou odměnu v podobě jednoho a půl tisíce dolarů. Kromě toho se bude tričko s jeho designem prodávat na oficiální stránce skupiny Queen a bude mít masovou propagaci také na příslušné facebookové stránce.

Hlasovat v jednotlivých soutěžích může kdokoli prostřednictvím svého facebookového účtu – buď přímo na stránkách Talenthouse.com, na webu konkrétního umělce nebo v rámci fanouškovských stránek na Facebooku. Každé takové hlasování se samozřejmě zobrazí i ve vašem news feedu, čímž si Talenthouse chce zajistit globální pozornost.

Via AF