Sprouter pomůže sehnat obchodní kontakty

Sprouter není příliš originální službou v tom směru, že jde o mikroblogovací službu se zprávami o 140 znacích, tedy nefalšovanou kopii Twitteru. V čem se ale liší je to, že není zaměřen na širokou veřejnost, ale pouze na lidi zabývající se podnikáním.

Základním nápadem je, že podnikatelé mohou na Sprouteru jeden druhému radit či o radu žádat, seznamovat se, psát na čem zrovna pracují a shánět partnery. Jak komunita rostla, začal Sprouter pracovat i na vytvoření lokálních skupin v těch městech a oblastech, kde je silná obchodní komunita. Vůbec posledním nápadem, který Sprouter zatím realizuje, je organizování Sproutupů, jakýchsi konferencí členů, kde se mohou navzájem poznávat a navazovat osobní kontakty.

Primárně je služba určena pro startupy, hodit se ale samozřejmě může komukoliv.

Via DTM