Socifi: Vyměňte svou WiFi za nové fanoušky

O tom, že se české digitální agentury houfně pouštějí do startupů, jsme už psali a samotné nás tehdy překvapilo, kolik jich už je. Dává to ale samozřejmě smysl. Zakladatelé digitálních agentur řeší byznys většinou už mnoho let, mají vybudované kompletní zázemí a tak vstup do startupového prostředí, ideálně na globální trh, je vlastně jenom o nápadu.

Původní nápad vznikl tak, že pouze chtěli využít WiFi v zasedačkách trochu vtipněji. Když hledali způsob, kterým by všem návštěvám při přihlašování na bezdrátovou síť ukazovali vlastní obsah, zjistili, že nejlepší bude vyvinout si vlastní systém. A to už byl jenom malý krůček od toho pustit se do projektu s globální ambicí.

Cílovka? Letiště, kavárny nebo třeba úřady

Socifi v podstatě řeší monetizaci vlastní WiFi sítě. Cílovými zákazníky jsou například letiště, nákupní centra, nemocnice, restaurace, eventy, nebo jednotlivé firmy. V podstatě jakýkoliv prostor, kde dává smysl mít pro zákazníky/návštěvníky otevřenou WiFi síť. Jakmile se zákazník chce připojit na WiFi, musí projít přes Socifi.

To může být jednoduchá landing page, banner s aktuální nabídkou, anketa, kterou musí zákazník vyplnit, aby se k WiFi dostal, nebo fan gate na Facebook, Twitter, nebo Google+. Provozovatel kavárny/letiště/eventu tak získává buď kontaktní údaje na své zákazníky, nebo třeba facebookové fanoušky.

socifi-splash-screen-with-social-media-authentication

Pokud provozovatel kavárny chce na WiFi vydělávat peníze, Socifi se ambiciózně pouští i do budování vlastní reklamní sítě na principu real-time biddingu.

„Nemusíš kupovat celé médium, ale kupuješ jednotlivé imprese cílené na konkrétní uživatele. Můžu tak zacílit například na všechny muže mezi 20 a 30 lety pohybujícími se v Praze a používající iPad. S takovým cílením už je jedno, jestli ti obsah doručíme na letišti, nebo v cukrárně, cena za impresi je stejná, a tak i malé místo může profitovat. Samozřejmě letiště doručí mnohem více impresí,“ vysvětluje Zdeněk Hornych z PositiveZero.

socifi-splash-screen-without authentication

Reklamu si ale napřímo bude moci prodávat i uživatel Socifi. „Mysleli jsme i na uzavřenou komunitu, kdy například v nákupních centrech bude možné prodávat reklamu pouze lokálním obchodům“, doplňuje Hornych.

Klient Socifi dostává ke službě i detailní real-time statistiky:
socifi-dashboard

Službu si může z principu objednat kdokoliv po celém světě, aktivní sales bude probíhat přes partnery z celého světa. Aktuálně je Socifi před podpisem smluvy s partnerem v tradičním early adopterském prostředí Izraele a další budou brzy následovat.

Cenové rozpětí:

Screen Shot 2013-08-20 at 10.38.50 AM