Socialbakers získali dalších 6 milionů dolarů

Aktuální kolo financování proběhlo pod vedením Index Ventures, kterým sekundují Earlybird Venture Capital. Druhý jmenovaný fond již do Socialbakers investoval v prvním kole, když společnosti loni v létě svěřil 2 miliony dolarů. Původně česká analytická společnost zaměřená kromě dominantního Facebooku také na měření Twitteru, LinkedIn, YouTube a Google+ oznámila šestimilionovou investici v dnešní tiskové zprávě.

„Není pochyb o tom, že Socialbakers jsou v této oblasti lídrem. Jejich jméno je nyní synonymem pro inteligentní měření sociálních médií a benchmarking. S manažerským týmem, který je tak hluboce oddán myšlence stát se autoritou v měření sociálních médií, je potěšením a radostí být součástí tohoto úžasného byznysu,“ uvedl Jan Hammer, partner Index Ventures.

Služby Socialbakers využívají značky jako McDonald’s, Nestlé, Henkel, nebo Vodafone a mezi klienty se již řadí pětina společností ze žebříčku Fortune 500. Každý měsíc údajně platformu využívá na 450 tisíc marketérů. Socialbakers se dostali do čela oblasti měření a srovnávání výkonů v sociálních médiích během pouhých dvou let od svého vzniku.

O společnosti je také díky chytrému marketingu docela často slyšet v globálních médiích, ostatně je nejcitovanějším zdrojem pro statistiky z oblasti sociálních médií. Na konci září například Socialbakers uspořádali v New Yorku svou vlastní konferenci Engage, ze které jsme přinesli podrobný report. Podívat se můžete také na vystoupení Honzy Řežába na letošním Social Marketers Summitu v Praze.