Seznam vstupuje do Kupi.cz. Chce se stát jedničkou srovnávačů akčních cen

Ambice jsou velké a akce se má rozjet hned. Už během února se rozjede mediální podpora Kupi.cz a obchodníci Seznamu začnou na novém webu prodávat reklamy. Zároveň oba servery připravují společnou firmu, která bude projekt dále rozvíjet.

„Kupi.cz získalo za více než rok své existence přes dvě stě tisíc registrovaných uživatelů. Chceme poskytnout  uživatelům informace pro nákupy v supermarketech nebo později přímo nakoupit online,“ tvrdí šéf Seznamu Pavel Zima. Portálu se Kupi hodí jako doplněk ke srovnávači cen Zboží.cz.„Prodejcům a výrobcům rychloobrátkového zboží tím přinášíme efektivnější možnosti jak cíleně komunikovat se zákazníky,“ doplňuje šéf nových projektů Seznamu Marek Nový.

Kupi provozuje firma Dynamix Investment od října roku 2012 a sázkou na českou slevománii se trefilo do černého. Na trhu ale nejsou sami, konkuruje jim třeba AkčníCeny.cz, Zalevno.cz, NajdiSlevu a další.  Za víc než rok se ale i tak průměrná denní návštěvnost Kupi.cz vyšplhala na padesát až šedesát tisíc uživatelů denně . Od konce loňského roku navíc  připravují mobilní aplikaci, která umožní oskenováním čárového kódu ověřit výhodnost nákupu.

„Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových  letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí , o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě. Téma šetření je zkrátka dlouhodobě extrémně silné,“ komentuje byznys jeden ze zakladatelů serveru Martin Kadlčík. Kadlčík  už přitom se svým kolegou Davidem Kopčilem se slevami koketoval dříve. Vybudovali a prodali totiž agregátor SlevyDnes.cz.

Vstup do Kupi.cz je první podobná akce za poslední roky. Dá se ale očekávat, že podobných experimentů bude ze strany Seznamu přibývat. Letos se chce totiž plně zaměřit na startupovou scénu. Do letošního, portálem sponzorovaného, kola Startup Yardu se přihlásilo už kolem šedesátky projektů. A přijímat se budou hlavně ti, kteří se hodí do krámu tuzemské internetové jedničce.