Sensoneo, smart řešení pro správu odpadu, na Crowdberry získalo 1,2 milionu eur

Slovenský startup Sensoneo, který se na světových trzích prosazuje inovativními řešeními pro management a svoz odpadu, získala od slovenských a českých investorů na platformě Crowdberry 1,2 milionu eur (30 milionů korun). Pro startup jde už o druhou investici.

První investice proběhla ještě v létě 2017, kdy do startupu investovali fondy Credo Ventures a Y Soft Ventures s přispěním dalších soukromých investorů na Crowdberry. Credo a část Crwodberry investorů z prvního kola ve firmě navýšila své investice a portfolio investorů se teď rozrostlo o skupinu Sonoma. Zájem nových investorů podle vyjádření firmy výrazně převyšoval kapacitu investičního kola a firma tak musela několik investorů odmítnout.

Nepřehlédněte: Chytré popelnice Sensoneo: Odpad je černá díra, díky tomu jsme už na pěti kontinentech

„Společnost vyvinula vlastní technologické řešení pro problém, který řeší města a firmy po celém světě. Inspirovala se distribučním modelem globálních dodavatelů a vyhledáním a proškolením obchodních a implementačních partnerů na cílových trzích dokázala velmi rychle a úspěšně expandovat. To je důvod, proč je úspěšná nejen v podnikání, ale i oslovování investorů,“ uvedl Michal Nešpor z Crowdberry.

„Dosažené výsledky s investicí z prvního investičního kola se projevili do zvýšení hodnoty společnosti a s ní také hodnoty podílů současných investorů. Mnozí z nich se tak rozhodli investovat opět a navýšit své investice. Pro nás je to důkaz, že jsou s vývojem společnosti spokojeni,“ dodal Nešpor.

Podepisování druhé investiční smlouvy

Získaný kapitál plánuje Sensoneo využít na další posilnění své expanze na zahraniční trhy, zejména v Evropě, Severní Americe a Blízkém Východě. Prostředky budou směřovat také na posilnění vývojového týmu a týmu zákaznické podpory.

„Na globálním trhu smart odpadových řešení jsme si dokázali rychle vybudovat silné jméno, za což vděčíme především naší technologické vyspělosti, inovativnímu vývoji a silnému profesionálnímu týmu. Denně nám přichází několik nových obchodních příležitostí z bonitních trhů, jaký jsou Severní Amerika, Blízký východ nebo Evropa. Ty teď budeme moct efektivněji a kvalitněji obsloužit,“ uvedl Martin Basila, zakladatel a ředitel Sensonea.

Diskuze k článku