Rohlík po pěti měsících provozu prý nasazuje ostré tempo. Příští rok chce miliardové tržby

Pět měsíců provozu má právě za sebou Rohlík.cz – projekt Tomáše Čupra a investiční skupiny Miton a Enern. Za tu dobu se má čím chlubit. Meziměsíčně roste počet jeho zákazníků minimálně o stovku procent a tržby o desítky procent. Průměrně dokonce na Rohlíku lidé utrácejí za objednávku čtyřikrát víc než v supermarketu. Co si ještě za tu dobu Rohlík upekl a co přibude? Přinášíme jeho infografiku a věřte: plány jsou opravdu velké.

„První měsíce provozu se celý tým Rohlik.cz hodně naučil. Přece jen je logistika potravin extrémně obtížný obor. Na konci roku jsme se přestěhovali do 4x většího skladu a teď už nasazujeme ostré tempo. V letošním roce bychom chtěli dosáhnout na tržby 400 miliónů korun, plánem pro rok 2016 je více než miliarda,“ říká spoluzakladatel projektu Tomáš Čupr.

Teď se Rohlík chystá na spuštění v Brně. Během března zároveň rozšíří doručování na okolí Prahy, a to díky nově vybudovaným dvěma distribučním centrům. V polovině roku pak mají přijít na řadu další města – vedle českých i ta zahraniční.

Rozvoz potravin je aktuálně v tuzemsku startupové téma číslo jedna. Svůj projekt Kolonial.cz oznámila i skupina E-commerce Holding a na trhu tak začíná být poněkud těsněji.

Rohlik_infografika_prvni_mesice

Diskuze k článku