Pražští Mjobs.tv úspěšně pronikají do mezinárodní televizní distribuce

Mezi zákazníky českého startupu Mjobs.tv z řad producentů, distributorů či vydavatelů obsahu už patří velké společnosti jako australská SBS, Getty Images / BBC Motion Gallery, společnost Sato, která je obsahovým agregátorem Netflixu pro Jižní Ameriku, rakouský Red Bull nebo CJ Powercast v Jižní Koreji.

Martin Souček, generální ředitel a zakladatel Mjobs.tv, chce vybudovat silnou platformu, která bude lidem z filmové a televizní branže sloužit jako komplexní nástroj. „Záměrem je vytvořit obchodní síť, ne pouze nástroj pro nákup a prodej obsahu. V současné době máme funkční systém pro párování uživatelů, nástroj umožňující plánování schůzek kdykoliv a kdekoliv a katalog s globálním obsahem,“ říká.

Zajímavostí je, že uživateli mladého startupu jsou téměř výhradně generální ředitelé společností a jejich přímí podřízení. Do současnosti se do Mjobs.tv zapojilo 76 kupců, 87 prodejců a 58 producentů z více než 40 zemí po celém světě. „Nyní se připravujeme na veletrh NATPE Europe, který se bude shodou okolností konat od 23. do 26 června právě v Praze, „dodal Souček. V Česku tak několik dnů budou mít k dispozici klíčové decision makery z celého odvětví.