Pražský tým Pipedrive vyvinul nástroj LeadBooster, webového chatbota s automatizovanou kvalifikací leadů

Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, ve čtvrtek spustil LeadBooster, první z řady nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu – získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí.

Vývoj tohoto webového chatbota s automatizovanou kvalifikací obchodních příležitostí měl na starosti zejména pražský tým Pipedrive vedený Tomášem Řehořem. V Praze má estonský Pipedrive své vývojové centrum od loňského podzimu, ze současných 18 lidí chce vyrůst do dvou let na více než čtyřnásobek.

V Praze vyvíjíme nové nástroje, které mají za cíl přivést našim klientům nové potenciální zákazníky, LeadBooster je prvním z nich. K tomu využíváme mnohaleté know-how a globální možnosti Pipedrive, včetně 85 tisíc firem, které Pipedrive používají. LeadBooster jsme tak mohli poslední dva měsíce testovat naživo na více než 300 webových stránkách našich klientů po celém světě,” říká Řehoř, ředitel Pipedrive v Česku. 

LeadBooster je konverzační bot, který na webové stránce klienta vede rozhovor s jejími návštěvníky. Na základě jejich odpovědí pak určí jejich obchodní potenciál a případně přímo domluví schůzku s obchodníkem. To vše automaticky a na míru potřeb dané firmy. Jedná se o samostatný nástroj, add-on, první ze série aplikací, které mají obchodníkům a lidem zodpovědným za prodej produktů a služeb pomoci se získáváním a vyhodnocováním obchodních příležitostí, tzv. leadů.

Z naší studie, na které se globálně podílelo 1 636 obchodníků, a z 500 hloubkových rozhovorů vyplývá, že právě hledání a kvalifikace leadů představuje pro obchodníky největší výzvu v jejich současném sales procesu,” říká Michal Smetana, produktový manažer zodpovědný za LeadBooster.

Pipedrive v Praze působí od loňského podzimu, v pořadí čtvrté světové vývojové centrum (po centrále v Tallinnu, Lisabonu a Tartu) vyrostla během půl roku na 18 lidí, zejména programátorů a produktových manažerů. Ambice je za další dva roky tento počet více než zčtyřnásobit.

Diskuze k článku