Osobnímu pomocníkovi Timimu vzniká mladší kolega. Tripi se bude soustředit výhradně na cestování

Už když jsme se v dubnu bavili s Janem Skovajsou o tom, co lidé chtějí po osobním asistentovi Timim nejčastěji, zmiňoval plánování a zařizování dovolené. Uplynulo jen několik týdnů a Timi byl dovolenkovými dotazy tak zahlcen, až musel vzniknout jeho mladší bratříček. Jmenuje se Tripi a specializuje se výhradně na cestování na míru.

Služba Tripi je stejná jako osobní pomocník Timi, který splní všechno, co se vám nechce dělat, jen se zaměřuje výhradně na jeden druh úkolů. Tím je zajišťování cestování na míru, protože vymyslet program na volné dny může být organizačně i časově velmi náročné. A v Timim si ověřili, že o to lidé skutečně mají zájem.

„Do sáhodlouhého vyhledávání a porovnávání jednotlivých nabídek cen hotelů, popřípadě letenek se nikomu moc nechce. Proto mezi nejčastější úkoly, které nám lidé zadávají, patří cestování na míru. Asistent Tripi vyhledá a rezervuje letenky, ubytování či auto, vytvoří časový itinerář, případně vytipuje zajímavá místa v určité lokalitě, takže zákazník má kompletní informace snadno a rychle k dispozici,“ říká Jan Skovajsa, zakladatel služby Tripi.

S Tripim do celého světa

Osobní asistent Timi za dobu svého fungování úspěšně pomohl téměř 600 klientům a splnil více než 2 000 úkolů. Z toho 500 se týkalo cestování, a to ve 127 zemích po celém světě. Protože se cestování týkala čtvrtina všech požadavků, padlo rozhodnutí, že vznikne dedikovaný pomocník Tripi.

Za jeden naplánovaný den dovolené si Tripi účtuje fixní cenu 200 korun. Dostanete za to plán cesty, tipy a rezervace na ubytování, restaurace nebo auto a také osobního asistenta, který je zákazníkovi během cesty k dipozici. Nezáleží přitom na počtu osob, které se výletu zúčastní. Samostatný plán cesty nebo rezervace pak stojí 150 korun. Tripi při zařizování spolupracuje s partnery jako Booking, Letuška, RentalCars nebo Priceline.

„V roce 2018 bychom chtěli zákazníkům v rámci České republiky pomoci vyřešit tisíc úkolů spojených s cestováním. Pokud půjde vše podle plánu, chtěli bychom v průběhu roku 2019 expandovat do anglicky mluvících zemí, tedy především do Velké Británie a Spojených států,” říká Skovajsa.

Diskuze k článku