Na trh vstupuje Mornee: Protikocovinové tablety vyvinuté pro ženy

Tomáš Pospíšil je známý především z boje proti exekucím – spoluzakládal a jako ředitel vede projekt „Exekutor má smůlu“, který pomohl zastavit exekuce za více než půl miliardy korun. Teď se však Pospíšil pustil do dalšího odvětví, konkrétně doplňků stravy. Tabletky Mornee mají ženám zaručit pěkná rána i po společensky náročnějších večerech.

„Před více než rokem jsem zjistil, že v USA prudce vzrostl protikocovinový trh. Udělal jsem si podrobný výzkum a na jeho základě nechal vyrobit první várku přípravku proti kocovině,“ popisuje Pospíšil začátky Mornee.

S MVP – ještě pod jiným názvem – pak rovnou vstoupil na trh, aby otestoval odezvu. „Když jsme vyprodali sklad, udělali jsme velkou analýzu a celkem překvapivě zjistili, že téměř 70 % kupujících jsou ženy. Na tom jsme pak začali stavět Mornee,“ popisuje dále.

Oproti původnímu MVP došlo kromě změny brandingu také k úpravě složení, aby lépe vyhovovalo cílové skupině žen. Konkrétně byl do přípravku přidán zinek, měď a biotin, který pozitivně působí na vlasy, nehty a pleť.

Hlavním cílem Mornee je snižovat negativní účinky alkoholu, proto obsahuje přírodní látky podporující funkci jater (např. ostropestřec mariánský, klanopraška čínská), vitamíny (např. vitamín C, některé vitamíny ze skupiny B), antioxidanty (např. extrakt z hroznových jader). Kapsle jsou celulózové, takže je Mornee vhodné i pro vegany.

A i když se marketingově firma zaměřuje na ženy, přípravek je vhodný i pro muže. „Mezi muži a ženami není zas takový rozdíl, aby na muže Mornee nepůsobilo. Marketing a komunikace obecně je však cílena pouze na ženy. Rozhodnutí cílit na ženy má i business smysl, protože značky, které reprezentují ženské znaky (feminine traits), mají o 4 % – 10 % vyšší příjmy,“ popisuje Pospíšil.

„Mornee je třeba brát už večer, a to jednu kapsli před konzumací alkoholu a druhou po poslední skleničce (nebo před spaním). Když jsme zjišťovali feedback mezi zákaznicemi MVP, tak se často objevovala informace, že když se ráno „necítí“, tak jim to zkazí celý den. Tato informace nám pomohla si ujasnit náš cíl: pomáhat ženám mít krásná rána, protože když se ráno cítí dobře, tak dokážou velké věci,“ dodává Pospíšil.

Diskuze k článku