Na Fundlift vstupuje omnichannel Retailys. 3,5 milionu korun chce na dobytí světa

Český startup Retailys.com, vyvíjející e-commerce omnichannel nástroj, po návratu z akceleračního programu v Singapuru shání peníze na urychlení expanze na světový trh. Na investiment-crowdfundingové platformě Fundlift poptává 3,5 milionu korun formou emise konvertibilních investičních certifikátů s 10% úrokem.

Oblast e-commerce v posledních letech zaznamenává opravdu dynamický rozvoj. Třeba jen Češi v loňském roce na internetu utratili 115 miliard korun, což znamená meziroční nárůst o 18 procent. Podíl online nákupů na celkových tržbách českého maloobchodu se zvýšil na víc než 10 procent. Navíc jsou e-shopy nejvíce pozitivní v historii.

A právě rychlý růst (globálně, nejen v České republice) chce Retailys využít na svou další expanzi. Přestože v Česku existuje na 40 tisíc e-shopů (v přepočtu na obyvatele nejvíce v Evropě), svoje zboží do zahraničí posílá pouze zlomek z nich.

Prodávat globálně

Retailys je e-commerce omnichannel (vícekanálový online prodej) nástroj nabízející komplexní řešení pro vytvoření a správu prakticky neomezeného počtu e-shopů. A to v různých jazycích, měnách a regionech.

Malé a střední firmy si tak mohou z jednoho místa jednoduše spravovat všechny své online prodejní kanály. Systém nabízí také pokročilou správu skladů či integrované účetnictví. Přidanou hodnotou je možnost nabízet produkty na globálních tržištích jako Amazon, eBay nebo Alibaba.

„Našimi klienty jsou firmy s obratem řádově stovky tisíc až jednotky milionů korun měsíčně. My jim doslova duplikujeme otevíráním nových online prodejních kanálů jejich obrat. Navíc za pomoci našich zahraničních kolegů celý systém lokalizujeme, a kromě angličtiny či němčiny máme zpracovanou třeba i čínštinu či japonštinu,“ říká Petr Heller, zakladatel Retailysu.

Firma byla začátkem roku vybrána agenturou CzechInvest do programu CzechAccelerator, díky čemuž se dostala na tříměsíční pobyt v singapurském akcelerátoru Velocity. Nakonec si tam také otevřela druhou zahraniční pobočku, první má v Londýně. Partnerské zastoupení má i v Číně.

Od své konkurence se Retailys podle slov svých představitelů liší svojí komplexitou, možností spravovat více webů současně v různých jazykových mutacích a napojením na globální tržiště. Technologie je lehko škálovatelná, a proto má globální ambice. V nejbližší době chce expandovat kromě evropských zemí i do Asie.

Diskuze k článku