Český startup Statusdroid spouští ostrou verzi monitoringu dostupnosti webů. Chystá globální expanzi

Více než rok po svém vzniku spouští startup Statusdroid ostrý provoz svého řešení inteligentního monitoringu webů. Statusdroid nabízí majitelům webových stránek nepřetržitý monitoring dostupnosti jejich webu, kontrolu zabezpečení a také automatizovaná upozornění přes SMS, telefonát či Slack v případě potíží s dostupností webu. 

Služba je tak užitečná pro všechny provozovatele webových stránek, zejména pak ty, kteří nemají vlastní IT oddělení monitorující všechny aspekty správného nastavení svých stránek. Spolu s ostrým startem Statusdroid zveřejnil také ceník služby: kontinuální monitoring začíná na 95 korunách měsíčně bez DPH.

Statusdroid má za sebou podporu programu CzechStarter agentury CzechInvest, díky níž zároveň loni na podzim vystavoval na technologické konferenci TechCrunch Disrupt v San Francisku. Ostatně ambice českého startupu jsou světové, a tak přítomnost na mezinárodní konferenci dává smysl.

Monitorovat weby po celém světě

„Během betatestování se do Statusdroidu registrovalo celkem 320 uživatelů, kteří si nechali monitorovat více než 1 000 webů, a to takřka s nulovým marketingem. Marketingově se několik prvních týdnů soustředíme na Českou republiku. Brzy bychom ale chtěli spustit komunikaci na globální úrovni,“ říká Lukáš Pour, zakladatel a CEO Statusdroidu.

Statusdroid dokáže monitorovat váš web každou minutu ze třinácti míst na světě. Vedle samotné dostupnosti webu dokáže sledovat také využití nejaktuálnějších zabezpečovacích certifikátů (HTTPS), verzí WordPressu či rychlost načítaných stránek. Každý, kdo si nechá od Statusdroidu monitorovat svůj web, zároveň získá přístup ke status page, kde je vše přehledně znázorněno.

První analýza webu je zdarma, pro automatizovaný monitoring je třeba se registrovat. Prvních 15 dní je zdarma, pak každá doména stojí měsíčně 95 korun bez DPH. Do budoucna nicméně Statusdroid chystá další balíčky. Při výpadku webu například dokáže vypnout reklamy na Googlu a Facebooku.

Diskuze k článku