MAFRA kupuje databázi zakázek AAA Poptávka Pavla Matouška

„Strategií mediální skupiny MAFRA je vedle posílení printových aktivit využití potenciálu růstu v digitální oblasti. Získání většinového podílu na serveru AAAPoptávka.cz zapadá do této strategie. Kombinace inovativního a úspěšného obchodního nápadu s mediální a marketingovou silou MAFRA přinese uživatelům a zákazníkům nové obchodní možnosti,“ uvedl Johannes Werle, CEO a předseda představenstva mediální skupiny.

Hlavním záměrem projektu je úspora zákazníkova času při hledání zboží či služeb, a zároveň možnost oslovit širokou škálu dodavatelů. Zakladatelem projektu je internetový podnikatel Pavel Matoušek, který jej spustil v roce 2007. „AAAPoptávka.cz umožňuje statisícům lidí poptat jednoduše a zdarma kvalitní řemeslníky nebo dodavatele služeb a při výběru z došlých nabídek zvolit tu nejvýhodnější a ještě ušetřit,“ doplnil Matoušek.

MAFRA plánuje propojení nové služby v portfoliu s firemním katalogem Topkontakt.cz, který má nyní databázi více než dvou milionů firemních adres včetně poboček, provozoven a sídel, 1,6 milionu unikátních firem, téměř 400 tisíc firemních poboček, přes 200 tisíc internetových adres, 760 tisíc telefonických kontaktů a 358 tisíc e-mailů. AAAPoptávka.cz bude také propojena formou praktických návodů a rad s magazíny portálů iDNES.cz, Lidovky.cz nebo Metro.cz.

Mediální skupina MAFRA sdružuje produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro. Zpravodajské portfolio doplňuje zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia, Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM, a hudební televize Óčko.

Server AAAPoptávka.cz v roce 2009 spustil nejrozsáhlejší databázi veřejných zakázek na českém internetu a expandoval na slovenský trh. Server každý rok zveřejní přes 200 tisíc nových obchodních příležitostí, dnes má zaregistrováno přes 300 tisíc B2B zákazníků a přes 600 tisíc poptávajících.