Kurýrní startup DoDo expanduje B2C služby mimo Prahu. Začíná v Brně, plánuje další města i zahraničí

Český kurýrní startup DoDo expanduje mimo hlavní město. Nově mohou jeho služby využít také v Brně, kde stejně jako v Praze zajistí jakoukoliv pochůzku a dovezení jakékoliv (legální) zásilky.

DoDo kurýři pomáhají zákazníkům řešit různé problémy, například dovoz občerstvení na piknik v parku, nákup kancelářských potřeb či vyřízení reklamace zboží. Jako zapeklitější úkoly firma jmenuje odchyt pavouka nebo dokoupení posledních nezbytností na dovolenou.

V Brně DoDo spouští své služby na úrovni B2C, během pilotního provozu budou jeho kurýři k dispozici ve všední dny od 8 do 16 hodin. Osobního kurýra je možné objednat přes Facebook Messenger, live chat na webu služby, případně pomocí SMS.

V segmentu B2B již ve městě DoDo působí delší dobu ve spolupráci s KFC (stejnou spolupráci má uzavřenou také v Plzni) a nově bude zajišťovat logistiku například pro Bageterii Boulevard, SynotTip či Aktin.cz.

„V Brně dlouhodobě registrujeme zájem o naše služby a očekáváme, že zde bude mít DoDo úspěch. Monitorujeme i možnosti růstu do dalších krajských měst a nevylučujeme ani zahraniční expanzi našich chytrých kurýrů,“ komentuje vstup do Brna Martin Marek, Managing Director startupu DoDo.

Pomocí expanze chce firma založena v roce 2016 nadále zvyšovat počet odbavených zásilek, který byl během minulého roku na úrovni půl milionu s čtyřnásobným meziročním růstem. To startupu přineslo obrat 60 milionů korun a 500procentní růst. Aktuálně čítá flotila DoDo přes 300 aut, které obsluhuje 400 kurýrů.

Diskuze k článku