Kulturní startup GoOut expanduje do šesté země, začal působit na Slovensku

Český kulturní startup GoOut – vyvíjející platformu zahrnující kulturní přehled, sociální síť a ticketingovou službu – expanduje do již šesté země. K Česku, Polsku, Německu, Finsku a Estonsku nově přidává Slovensko, kde začal mapováním kulturních akcí v Bratislavě.

Expanze na Slovensko je podle vyjádření firmy dalším logickým krokem, jehož cílem je informovat o kulturním životě daného města či lokality a pomáhat tak vytáhnout lidi ven. Bratislava představuje její ideální první zastávku: slovenské hlavní město nabízí širokou paletu akcí od divadel přes klubovou scénu až po méně tradiční, neokoukaná místa.

„Spolupráce mezi oběma zeměmi byla vždy na vysoké úrovni, a to platí samozřejmě i na kulturní scéně. Jsme proto velice rádi, že můžeme nabídnout naše služby aktuálně i na Slovensku a umožnit tak lidem ještě snazší cestu za jejich vysněným kulturním zážitkem, například na skvělé slovenské festivaly, nebo opačným směrem za velkými koncerty do Prahy,“ komentuje expanzi Lukáš Jandač, COO GoOut a lídr projektu.

GoOut svým uživatelům nabízí databázi akcí s filtrací podle kategorií a žánrů. V profilu si mohou vytvořit seznamy sledovaných položek a dostávat upozornění na akce, o které mají zájem. Díky tomu se vstupenkami přes GoOut vyrazí každý měsíc za kulturou 200 tisíc lidí, což z firmy dělá jednoho z největších prodejců vstupenek v Česku.

Portál má 300 tisíc registrovaných uživatelů a 70 tisíc stažení svých mobilních aplikací. Databáze akcí v kulturním přehledu čítá v Praze přes 210 tisíc akcí ročně, další statisíce podle svého vyjádření pokrývá redakce GoOut v Brně, Ostravě, Plzni, Berlíně a Polsku. Ve Finsku a Estonsku působí jako exkluzivní ticketingový partner pro tři největší pobaltské festivaly.

Diskuze k článku