Krok za krokem: Co je dobré vědět při zakládání e-shopu

Dát dohromady vlastní e-shop bez zkušeností není úplně jednoduché, a tím nemyslíme jen výběr té ideální šablony v Prestashopu. Zajistit si plynulé dodávky, zvolit právní formu podnikání a nastavit si PPC reklamu. To je jen zlomek aktivit, kterými musí projít každý, kdo se chce stát členem velké rodiny tuzemských e-shopů.

Miroslav Uďan z Shoptetu dal dohromady skupinku zkušených obchodníků a výsledkem je web MůjPrvníEshop.cz. Možná, že by ho ocenila i děvčata, která před lety zakládala startup a pravidelně se svěřovala se svými postřehy.

Tipy a triky, včetně vzorových dokumentů dodali konzultanti ze všech možných oblastí. Třeba Petra Větrovská, Pavel Ungr nebo Lukáš Pítra. „Podle mých zkušeností víc než 80 procent malých a středních firem, které provozují e-shopy, tyto informace nezná. A co se marketingu týče, tak tam to víceméně jen tak necíleně zkouší,“ tvrdí Uďan.