Klout obsluhuje měsíčně 7,5 miliardy dotazů přes API

Zatímco v lednu tohoto roku měl Klout mezi developery asi 1000 partnerů, kteří rozšiřovali využití jeho nástroje pro hodnocení online vlivu, v novém blogovém příspěvku uvádí šéf startupu Joe Fernandez již 5000. Pokud jde o počet „API calls“, ten se za posledních 11 měsíců zvýšil 75x, z lednových 100 milionů měsíčně na aktuálních 7,5 miliardy za stejné období. Právě tehle růst považuje Fernandez za jeden z největších letošních úspěchů a důkaz toho, že Klout je na správné cestě.

Pokud jde o projekty, startup během tohoto roku provedl znovuspuštění upraveného webu, představil službu +K určenou k získávání Klout hodnocení přátel, přidal do algoritmu služby jako LinkedIn, Foursquare, Google+ a analyzovat začal i YouTube a další. Spolu s partnery spustil i program Klout Perks, v němž ti nejvlivnější dostávají od společností jako Microsoft, Red Bull, či Spotify reklamní produkty zcela zdarma. Není tedy divu, že se tým lidí, kteří pro startup pracují, během roku vyšplhal z 15 na celkem 50.

Via Klout