Kiwi.com uvedlo nový produkt pro letiště: Airport Dashboard jim nabídne přístup k unikátním datům

Společnost Kiwi.com spustila nový nástroj Airport Dashboard, který umožňuje letištím přístup ke specifickým informacím o plánovaných trasách, poptávce i jejich využití pasažéry. Díky němu budou letiště moci analyzovat tržní poptávku a pracovat s toky pasažérů využívajících nestandardních tras, jako nabízí Kiwi.com.

Klíčový produkt Kiwi.com, Virtual Interlining (propojování letů nespolupracujících aerolinek), teď vytváří nové možnosti právě pro letiště. Jejich provozovatelé díky němu budou moci pracovat s novým typem „přestupujícího“ cestujícího a využít data, jako například počty lidí vyhledávajících určité trasy či počty konkrétních rezervací.

Nástroj pro analýzu dat speciálně navržený pro letiště tak předává silnou tržní B2B business intelligence podporující i rostoucí trend „samo-propojení“ na letištích. Dostupný je skrze B2B portál Tequila a poskytuje unikátní sety dat, které může dodat pouze Kiwi.com.

Letištní manažeři mohou například sledovat informace na úrovni O&D (origin&destination) o oblíbenosti různých tras a možnostech leteckého spojení právě na jejich letišti či vytvářet tržní trendy a předpovědi, a to díky jak leteckým, tak rezervačním a vyhledávacím datům na specifické období.

„Díky Airport Dashboard jsme teď schopni nabízet kvalitní datové přehledy trendů Virtual Interlining a tržního chování letištím i dalším hráčům cestovního průmyslu. Ti mohou díky novým trasám vytvářet nové obchodní příležitosti i odhady toků pasažérů při přestupech, například na dálkových letech. Provozní personál na letištích navíc může optimalizovat asistenci pasažérům,“ říká Patrick Zeuner odpovědný za partnerství s letišti v Kiwi.com.

Diskuze k článku