Jak expandovat do zahraničí, naučí české firmy Google Exportní akcelerátor

Český Google připravil nový projekt s cílem pomoci podnikům při expanzi na další trhy. Rozjíždí Exportní akcelerátor, jehož cílem je poskytnout firmám know-how v oblasti digitálního marketingu na zahraničních trzích.

Do pilotního projektu se mohou hlásit podniky všech velikostí. Stačí, pokud mají globálně uplatnitelný produkt určený pro koncové spotřebitele nebo malé a střední firmy, a zároveň mají ambici během následujícího roku výrazně navýšit tempo růstu na trzích mimo ČR s využitím digitálního marketingu.

Registrace do programu probíhá na webu digitalniexport.cz do 15. dubna.

Exportní akcelerátor je určen jak těm, kteří zvažují vstoupit na první zahraniční trh, tak těm, kteří už v zahraničí prodávají a chtějí dále expandovat.

Je to tříměsíční program složený z přednášek, workshopů a individuálních konzultací. Ty provedou účastníky všemi klíčovými fázemi marketingových kampaní – od stanovení cílů a nastavení měření až po výběr trhu a nastavení a optimalizaci kampaní.

unnamed

V Exportním akcelerátoru budou firmám předávat zkušenosti přední experti českého Googlu, včetně Taťány le Moigne, Davida Špinara, Jana Vraného, Markéty Kabátové nebo Jana Zdarsy. Do projektu se zapojí rovněž zástupci Googlu specializující se na exportní trhy.

Google nedávno oznámil závazek vyškolit do roku 2016 jeden milion Evropanů v základních digitálních dovednostech. S pomocí celkové investice 25 milionů eur chce rozšířit své stávající vzdělávací programy a zprostředkovat je na dalších evropských trzích zejména menším firmám a živnostníkům.

Diskuze k článku