Infografika: Logistický startup DoDo loni dosáhl obrat 60 milionů, meziroční růst o 500 procent

Startup DoDo z portfolia e-commerce akcelerátoru Inveo dále strmě roste. Chytrá kurýrní služba vykázala meziroční více než 500procentní růst a obrat ve výši 60 milionů. Spolu s tím došlo i k navýšení počtu kurýrů, kteří v Praze, Brně, Plzni a Bratislavě plní přání zákazníků, na více než 400. Počet odbavených zásilek za rok 2018 vzrostl na téměř půl milionu. V roce 2019 se DoDo chystá expandovat do zahraničí.

V uplynulém roce se počet objednávek DoDo zčtyřnásobil. Auta společnosti, kterých je aktuálně 140, za rok najezdila téměř 7 milionů kilometrů a kurýři pěšky ušli skoro 8 tisíc kilometrů a za využití MHD pěšáci urazili po Praze 13 tisíc kilometrů.

„Naši kurýři jsou v 31 % studenti, kteří mají blízko k firemní filozofii DoDo a zároveň vítají pohyb v terénu. Ze 77 % jde o muže, přičemž věkový průměr u kurýra je 25 let,“ doplňuje Michal Menšík, CEO DoDo.

Zákazníkům kurýři DoDo pomáhali vloni řešit řadu standardních i méně obvyklých problémů – od odchytu kobylky přes zavření okna až po držení stolu v restauraci kvůli rande. Nejmenší doručenou věcí byla SIM karta do mobilního telefonu, nejvíc práce pak dalo křeslo a vánoční stromeček.

Následující rok se kromě dalšího zkvalitňování služeb ponese také ve znamení postupné zahraniční expanze. Kromě Polska by se ve druhém čtvrtletí služba měla rozšířit také do Maďarska, zatím v pilotním režimu pro B2B klienty.

Diskuze k článku