Infografika: Carsharing HoppyGo loni vyrostl na čtyřnásobek

HoppyGo má za sebou mimořádně úspěšný rok. Počet zákazníků se rozrostl čtyřnásobně na aktuální počet 42 000 uživatelů, kteří sdílenými auty najeli již 4 miliony kilometrů. Na platformě je k dispozici přes 1 500 aut a jejich majitelům firma za jejich zapůjčení vyplatila již přes 10 milionů korun. V letošním roce HoppyGo plánuje další vylepšování zákaznických služeb.

Peer-to-peer carsharing HoppyGo v roce 2018 rostl exponenciálně, a to i díky sloučení dvou dosavadních lídrů tohoto oboru na trhu – HoppyGo z dílny Škoda Auto DigiLab a SmileCar, za kterým stál železniční a autobusový dopravce Leo Express. Obě služby měly začátkem roku 2018 v součtu přibližně 10 000 uživatelů. Po bezproblémovém sloučení firma zakončila rok 2018 s více než 42 000 registrovanými uživateli.

„Loňský rok pro nás byl plný změn a jsem rád, že spojení firem proběhlo hladce. HoppyGo se daří a stále roste, což odráží i dosud nevyužitý potenciál trhu sdílených aut. Pro rok následující jsme si dali za úkol další vylepšování služeb a rozšiřování vozového parku, jehož rozmanitost je jednou z našich mnoha výhod oproti klasickým autopůjčovnám,“ komentuje Jan Charouz [na úvodní fotce], CEO HoppyGo.

Nepřehlédněte: O vývoji HoppyGo v loňském roce a plánech v tom letošním jsme s Charouzem mluvili ve velkém rozhovoru

 

Diskuze k článku