Fintech Trisbee získal 6 milionů pre-seed, jedná o dalších 10 až 20 milionech

Český startup Trisbee získal v pre-seedových kolech investice v celkové výši 6 milionů korun od několika domácích angel investorů. Trisbee je mobilní aplikace, která obchodníkům umožňuje přijímat platby kartou, aniž by si museli pořizovat a platit klasický terminál. V současnosti aplikaci využívá 200 obchodníků a 2 500 uživatelů. Startup chce finance použít na rozvoj funkcionalit a především na rozšíření sítě klientů. Jedná také o dalších investicích.

Zakladatelé František Havlín a Matěj Turek mají nyní ve firmě podíl 62 procent. Dva původní angel investoři Petr Bartoš a Filip Hejduk (spoluvlastník Unit & Sofa), stejně jako akcelerátor Startup Wise Guys, ve firmě zůstávají a z pozice advisory boardu pomáhají Trisbee dále rozvíjet. Celkem již firma od investorů vybrala přes 6 milionů Kč.

„Věříme, že ani tato částka není konečná. Trisbee v současnosti jedná o seedové investici ve výši 10 až 20 milionů korun s několika místními i zahraničními fondy specializovanými právě na seedové investice, tedy na investice do startupů s potenciálem,“ vysvětlil Turek.

„Trisbee lidem umožňuje si mezi sebou velmi jednoduše posílat peníze, ať už jde o rodinu, kamarády či známé. Obchodníci či živnostníci mohou díky Trisbee přijímat platby kartou bez terminálu. Na platby přijaté pomocí Trisbee se navíc nevztahuje EET,“ říká investor Bartoš, který spoluzakládal populární služby jako Slevomat, Dámejídlo.cz nebo Rohlík. „Aplikace je vhodná pro každého, kdo chce minimalizovat finanční i administrativní náklady spojené s přijímáním plateb a ušetřit čas při placení.“

Zakladatelé Trisbee: Vlevo František Havlín a Matěj Turek

Peníze firma investuje do svého dalšího rozvoje. Chce personálně posílit a zaměřit se na oslovování nových zákazníků. „Síť Trisbee se v  posledních měsících zdvojnásobila a v následujícím období bude růst podobným tempem. Posílit proto chceme jak v oblasti vývoje, tak v oblasti propagace produktu a péče o zákazníky. Prioritou je jednoznačně rozšíření sítě obchodníků a uživatelů,“ zdůraznil Havlín, druhý ze zakladatelů.

Cílem je získat během příštího roku tisíce obchodníků a desítky tisíc uživatelů. Kromě vylepšení samotné aplikace se bude rozvíjet také onlinové řešení, které využijí zejména menší či specializované e-shopy.

Základní myšlenkou Trisbee je nabídnout jednoduchou a praktickou platební metodu bez fixních poplatků. Aplikace je ke stažení zdarma, z každé platby si firma strhne 1,9 procent částky. Nejčastějšími obchodníky jsou řemeslníci, stánkaři, prodejci občerstvení, designeři či freelanceři.

Pomocí Trisbee lze uhradit i vstupenky na vybrané akce, lístek se pak nahraje přímo do aplikace. Ta umožňuje i posílání peněz mezi přáteli – stačí, aby znal uživatel s nainstalovaným Trisbee telefonní číslo příjemce nebo ho měl uložené ve svém telefonu. V současnosti je registrovaných 200 obchodníků a 2 500 uživatelů. Firma celkově roste každý měsíc asi o 15 procent.

Diskuze k článku