Další projekt Mitonu sází na bydlení. Startuje Biano.cz

Zařizujete si bydlení a hledáte inspiraci, aby to dohromady nějak vypadalo? Tak přesně s tím by vám měl pomoci nový web Biano.cz, projekt Mitonu, který dnes odstartoval svůj ostrý provoz. Hodlá sázet na úspěch „sesterského“ Bonami Ředitelem projektu je Jan Davídek.

„Při zařizování vlastního bydlení jsem si uvědomil, jak těžké je vyhledat na internetu opravdu kvalitní a reálné inspirace k novému bydlení a následně ty správné odborníky na realizaci. Na českém internetu doposud chyběla kvalitně zpracovaná kategorie bydlení, a to chceme změnit,“ popisuje hlavní cíl Jan Davídek, ředitel Biano.cz.

Ve firmě má Miton většinu 87,5 %, zbylý díl patří společnosti Online story holding, který většinově vlastní právě šéf Biana Davídek.

Jan_Davídek_Biano_cz

Jan Davídek, ředitel Biano.cz, v létě prodal svůj podíl v eshopu Prodeti.cz E-Commerce Holdingu. V minulosti řídil jiný projekt Mitonu, Hotel.cz. Foto: Miton

Trh s inspirací

Biano ale bude fungovat trochu jinak, než klasický eshop. Budou se tu prezentovat designéři (mají jich být stovky) s nabídkou více než 50 000 inspirativních interiérů, roztříděných podle kategorií – domy, koupelny, zahrada a bazén, osvětlení atd. Pokud některého uživatele zaujme práce konkrétních designerů, mohou je přímo oslovit.

Kromě designérů spolupracuje Biano.cz s desítkami e-shopů, které na zde prezentují více než 100 tisíc produktů. Ty, které uživatele například v konkrétním interiéru zaujmou, je možné rovnou zakoupit v partnerských e-shopech.

Zájem o miliardový trh

Potenciálních zákazníků by mělo být dost. Češi podle údajů Českého statistického úřadu jen za bytové vybavení a zařízení domácností ročně utratí desítky miliard korun. Zájem potvrdil i testovací provoz, během nějž nabrala služba návštěvnost ve stovkách tisíc uživatelů měsíčně.

„Biano.cz stavíme tak, aby bylo pro naše uživatele prvním místem na internetu, kam jdou, pokud chtějí renovovat dům nebo byt, zařídit si konkrétní pokoj, nebo si jenom koupit pěknou dekoraci,“ říká Davídek.

V tom se Biano podobá jinému projektu z portfolia Mitonu: už zabydlenému Bonami.cz, které prodává designové bytové doplňky. V roce 2016 Bonami cílí na tržby 300 milionů korun a chce výrazně rozšířit sortiment nábytku.

Miton působí na trhu už 15 let, a zabydlel se v mnoha oblastech. Aspoň jednu ze služeb, které spustil nebo spoluvlastní, už každý měsíc využívá sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu. Nejsou to jediná zajímavá čísla o Mitonu – ta další najdete v tomto článku, nebo v infografice přímo tady.

rok 2015 miton

 

Diskuze k článku